Kultowy hot-dog z Żabki serwowany jest przez… robota

Innowacyjne udogodnienie pojawiło się dla klientów sklepu Żabka Nano

Robot Robbie przygotowuje hot-dogi w Żabce Nano

Żabka Nano, jeden z najnowszych konceptów sieci Żabka, właśnie wzbogacił się o kolejne nowatorskie rozwiązanie – robota Robbie. Robot w Żabce Nano będzie serwował klientom hot-dogi. Pierwszy taki robot funkcjonuje od niedawna w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie. Przygotowuje hot-dogi w trzech prostych krokach, zgodnie z zamówieniem klienta. Urządzenie powstało przy współpracy Żabki i VeloxAlpha S.A.

Żabka Nano naszpikowana nowoczesnymi rozwiązaniami

Żabka Nano to innowacyjny koncept Żabki, który zmienia i kształtuje postrzeganie doświadczeń konsumenckich. Rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 roku. Uruchomienie pierwszego sklepu w Poznaniu dało początek największej obecnie sieci sklepów autonomicznych w Europie. Do tej pory otwarte zostały łącznie 44 placówki Żabka Nano. Znajdują się m.in. w Poznaniu, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu czy Gdańsku.

Przeczytaj także: Żabka Smart – innowacyjne rozwiązania

Żabka Future, odpowiadająca za koncept Żabka Nano, cały czas poszukuje nowych rozwiązań, mających na celu stałe ulepszanie doświadczeń zakupowych klientów sklepów autonomicznych. Jednym z takich rozwiązań jest robot serwujący danie na ciepło. Pierwszy robot Robbie znalazł się w sklepie autonomicznym w Warszawie przy ul. Dobrej 54. Dzięki temu klienci, oprócz szybkich zakupów bez kolejki czy gorącej świeżo parzonej kawy z ekspresu, od niedawna mogą zamówić także hot-doga.

Robot Robbie przygotowuje hot-doga w sklepie Żabka Nano

Hot-dogi to kultowa przekąska na ciepło z Żabki. Stąd pomysł, aby były dostępne również w naszych bezobsługowych placówkach. We współpracy z zespołem VeloxAlpha S.A. stworzyliśmy robota Robbie, który w sposób zautomatyzowany i w pełni higieniczny przygotowuje dla klientów Żabki Nano hot-dogi z ich ulubionymi dodatkami. Jest to pierwsze tego typu urządzenie na rynku. Cieszymy się, że Żabka Nano przeciera kolejne szlaki, oferując klientom najnowsze na rynku rozwiązaniamówi Paweł Grabowski, dyrektor ds. rozwiązań bezosobowych w Żabka Polska.

Sklepy Żabka Nano przyciągają klientów swoim nowoczesnym wyglądem. Są niewielkie, ale wizualnie przestronne. Robot Robbie doskonale wpisuje się w koncept i uzupełnia jego ofertę. Urządzenie ma futurystyczny wygląd i stworzone zostało specjalnie dla konceptu Żabka Nano w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji. Robot waży 1500 kg, ma ponad 2,5 m wysokości i ponad 2 m szerokości.

12-osobowy zespół odpowiadał za stworzenie robota Robbie

Za projekt i oprogramowanie robota Robbie odpowiada firma VeloxAlpha S.A., która zrealizowała ten pionierski projekt na zamówienie Żabki. Nad jego stworzeniem pracowało koncepcyjnie 12 osób – 6 nad konstrukcją i 6 nad oprogramowaniem. Stworzone przez nie rozwiązanie działa 24/7, jest łatwe i intuicyjne w obsłudze. Innowacyjność gra tutaj kluczową rolę . Zapewnia atrakcyjność, jaką oferuje szybki, przygotowany bezdotykowo posiłek.

Głównym bodźcem do stworzenia naszego produktu była waluta, jaką posługuje się człowiek w dzisiejszych czasach – czas. Nasze produkty powinny ułatwiać życie, być przyjazne w obsłudze i dostępne 24/7, dla każdego. Technologia gra kluczową rolę. Gwarantuje jakość, zwiększa bezpieczeństwo przygotowania żywności i zapewnia stałą dostępnośćmówi Łukasz Drewnowski, CEO & CoFounder w VeloxAlpha S.A.

Jak zamówić hot-doga, którego przygotuje robot Robbie?

Klient wchodzi do sklepu, korzystając z aplikacji Żappka, smartwatcha, karty bankowej czy aplikacji Apple Pay lub Google Pay. Podchodzi do ekranu przy maszynie i w trzech krokach składa zamówienie – wybiera rozmiar hot-doga, rodzaj parówki i sosu. Następnie potwierdza zamówienie.

Robot Robbie przygotowuje hot-doga w sklepie Żabka Nano

Klient może śledzić status swojego zamówienia na ekranie w górnej części robota. Gotowy hot-dog dostępny jest do odbioru przez 40 sekund. Klient informowany jest o tym fakcie za pomocą komunikatu na poziomym ekranie u góry robota oraz za pomocą komunikatu głosowego. Sztuczna inteligencja (AI) umożliwia dodanie produktów z „hotdogomatu” do rachunku klienta.

 

Exit mobile version