Action stawia na duże miasta i ekspansję w kierunku północy Polski – w ubiegłym tygodniu miały miejsce trzy otwarcia

action_retail_journal

action_retail_journal

Sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, kontynuuje rozwój w  Polsce, zwiększając swoją obecność w dużych miastach i rozbudowując sieć sklepów w kierunku północy kraju. W ubiegłym tygodniu firma weszła do Krakowa, a dziś otworzyła swój trzeci market w Poznaniu i pierwszy w Myszkowie. Jeszcze w marcu br. sieć powiększy się o kolejne cztery sklepy. Najważniejszym wydarzeniem będzie debiut w województwie pomorskim, który nastąpi wraz z rozpoczęciem działalności Action w Gdańsku.

Pierwszy kwartał 2021 roku to bardzo ważny okres w rozwoju Action w Polsce. Na naszym celowniku znalazły się największe aglomeracje – Kraków i Trójmiasto, gdzie do tej pory marka Action była nieobecna, oraz Katowice i Poznań, gdzie mamy już sklepy. To właśnie sukcesy, jakie osiągnęliśmy dotychczas w dużych miastach, pokazały nam, że warto postawić na ekspansję na takich rynkach. Dodatkowo, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, rozbudowujemy naszą sieć dalej w kierunku północy kraju. Poza debiutem w województwie pomorskim w planach na marzec mamy jeszcze m.in. otwarcie pierwszego sklepu Action w Nakle nad Notecią. Będzie to nasza druga lokalizacja w województwie kujawsko-pomorskim mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Zakupy w nowych sklepach

Dzisiaj, 11 marca, Action świętuje otwarcie dwóch nowych sklepów. Pierwszy z nich to obiekt wolnostojący przy ul. Pułaskiego 9 w Myszkowie. Drugi znajduje się w poznańskim centrum handlowym Kopernik przy ul. Mrągowskiej 4, na granicy osiedli Junikowo i Grunwald Południe. W przyszłym tygodniu markety Action pojawią się w katowickim Supersamie, centrum handlowym Stopiak w Nowym Targu oraz w Aura Parku w Nakle nad Notecią. Miesiąc firma zakończy otwarciem sklepu w gdańskim Rental Parku.

W przypadku wszystkich tych miast Action zadbał o dogodne położenie i komfort zakupów dla potencjalnych klientów. Nowe sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych oraz głównych arterii komunikacyjnych, zapewniających okolicznym mieszkańcom oraz przyjezdnym z innych dzielnic dogodny dojazd, zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. W pobliżu znajdują się sklepy popularnych marek, które świetnie uzupełniają ofertę Action. Dzięki temu klienci mogą szybko zrobić kompleksowe zakupy. Osoby zmotoryzowane mają do dyspozycji duże parkingi, z których większość wyposażona jest dodatkowo w stojaki na rowery.

Rozwijając sieć sklepów Action, bierzemy pod uwagę różne formaty – zarówno centra oraz parki handlowe, jak i obiekty wolnostojące. Najważniejszym czynnikiem wyboru lokalizacji jest bliskość klientów oraz potencjał ekonomiczny danego miejscapodkreśla Sławomir Nitek.

Oprócz inwestycji w rozwój sieci sklepów, pod koniec marca Action wystartuje z pilotażowym programem instalacji kas samoobsługowych w wybranych nowych lokalizacjach. Pierwszą z nich będzie market w Gdańsku.

Wiosna w Action

Wszystkie nowe sklepy Action będą otwarte od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 20:00.

Od otwarcia pierwszego sklepu, Action zawsze miał ambicję, aby zaskakiwać swoich klientów szerokim, ciągle zmieniającym się asortymentem w możliwie najniższych cenach. “Niskie ceny, duży uśmiech” to obietnica naszej marki od 1993 roku dodaje Sławomir Nitek.


O Action

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1700 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce i w Czechach. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2019 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,1 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych.

Action posiada obecnie 106 sklepów w Polsce i zatrudnia tu ponad 1600 osób.

Exit mobile version