Netto kontynuuje dynamiczny proces otwierania kolejnych sklepów. 15 lipca sieć powiększyła się o siedem placówek, w tym sześć takich, które powstały w miejsce Tesco. Zadebiutowała w Kłaju, Kowalach i Radziejowie, z kolei w Kielcach, Łodzi, Żorach i Poznaniu otworzyła kolejne sklepy, poszerzając zasięg działania.
Konwersja sklepów Tesco przebiega zgodnie z planem. Od 27 maja Netto otworzyło łącznie aż 42 sklepy w miejsce danych placówek Tesco. W ramach standardowego biznesu powstał również sklep w Poznaniu, który jest kolejnym, piętnastym już na mapie stolicy Wielkopolski.
Świętowanie otwarć rozpoczęło się w sklepach w czwartek o 8 rano. Tego dnia klienci – tradycyjnie już – otrzymali w prezencie do zakupów duże wygodne torby wielorazowego użytku z grafiką nawiązującą do logo i kolorystyki Netto.
Inauguracje cieszyły się dużym zainteresowaniem lokalnych klientów. W większości sklepów przewidywana jest kontynuacja świętowania w sobotę, 17 lipca. W dniach 15-17 lipca we wszystkich nowo otwartych sklepach dostępne są liczne promocje z przecenami sięgającymi kilkudziesięciu procent.
Atrakcyjne ceny to nie jedyny powód, dla którego warto przyjść do nowo otwieranych sklepów Netto. Każdy, kto w terminie 15-21 lipca zrobi zakupy za minimum 80 PLN, otrzyma wraz z paragonem specjalny kupon obniżający rachunek o 15 PLN podczas kolejnych zakupów
w tym konkretnym sklepie. Kupon obniżający wartość rachunku o będzie można wykorzystać tydzień później, w dniach 22-28 lipca, robiąc zakupy o wartości minimum 80 PLN. W tym terminie wydawane będą także kupony o wartości 15 PLN, z których będzie można skorzystać w dniach od 29 lipca do 4 sierpnia, gdy zakupy wyniosą co najmniej 80 PLN. Szczegółowe zasady akcji dostępne są w sklepach i na netto.pl.
Nowo otwierane sklepy funkcjonują formacie Netto 3.0
W jego ramach sieć oferuje szeroki wybór owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Netto nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą gamę gotowych dań.
Wystrój sklepów Netto 3.0 inspirowany jest stylem skandynawskim, który charakteryzuje się funkcjonalnością, minimalizmem i nawiązaniem do natury. Stąd szerokie alejki, wyjątkowe oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewniające kupującym przyjazną atmosferę robienia zakupów.
Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ponad 150 sklepów w całej Polsce. Koniec całego procesu konwersji planowany jest na połowę przyszłego roku.
W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.
We wszystkich nowych sklepach istnieje możliwość wypłaty gotówki.
O Netto Polska
Sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.