RTV EURO AGD wprowadza kolejne innowacyjne rozwiązania na rynku elektroniki użytkowej i AGD. Tym razem otwiera pierwszy w Polsce sklep stacjonarny, prowadzący sprzedaż produktów w formule outletu. Dotychczas produkty outletowe po obniżonych cenach marka oferowała jako opcję dostępną w sklepie internetowym, a teraz klienci zyskają możliwość bezpośredniego zakupu w warszawskim centrum Factory Annopol.
Bliżej klienta
Nowy format sklepu RTV EURO AGD jest przede wszystkim odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy szukają okazji. W najnowszej placówce w centrum Factory Annopol można kupić produkty w atrakcyjnych cenach, często znacznie niższych niż rynkowe, a jednocześnie w dobrym stanie. Mają gwarancję producenta i przeszły weryfikację techniczną specjalistów sieci. Często są to ostatnie sztuki z danej serii, produkty poekspozycyjne czy sprzęt z wcześniej otwartym lub uszkodzonym opakowaniem. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, cały dostępny asortyment jest w pełni sprawny i funkcjonalny.
Jako lider sprzedaży elektroniki i AGD staramy się być jak najbliżej konsumentów, uwzględniając ich głos i konkretne potrzeby w naszych planach rozwojowych. Obserwujemy duże zainteresowanie możliwością zakupu sprzętu elektronicznego w dobrym stanie i jednocześnie w okazyjnej cenie. Zdajemy sobie sprawę, że zwłaszcza w przypadku ofert outletowych niezwykle ważna jest możliwość obejrzenia produktu na żywo, by na tej podstawie móc podjąć decyzję o zakupie, dlatego uruchamiamy nasz nowy sklep w Factory Annopol – mówi Tomasz Płuciennik, Dyrektor Operacji Sieci Sprzedaży w RTV EURO AGD.
Firma umożliwia także zamówienie bezpośrednio u doradcy w sklepie produktu outletowego, który jest w danej chwili niedostępny w ofercie, ale jest na stronie internetowej sklepu. Zamówienie jest dostarczane następnie do domu klienta.
Sklep w Factory Annopol jest pierwszym outletowym sklepem stacjonarnym RTV EURO AGD. Jeżeli taki format będzie cieszył się dużą popularnością wśród konsumentów, z pewnością przeanalizujemy potencjał i możliwość otwarcia kolejnych podobnych salonów – dodaje Dorota Grubka, Dyrektor ds. Najmu i Zakupów w RTV EURO AGD.
Coraz większy zasięg
Choć ubiegły rok upłynął pod znakiem wprowadzanych obostrzeń, sieć
RTV EURO AGD w 2020 r. otworzyła 23 sklepy. W tym roku firma również realizuje swoją strategię rozwoju – oprócz najnowszej placówki w warszawskiej galerii Factory Annopol, która jako jedyna działa w formule outletu, otwarte zostały jeszcze 3 nowe salony – w Piszu, Nowej Soli oraz Pszczynie.
W naszej branży to sklepy tradycyjne wciąż są pierwszym wyborem konsumentów i ważnym elementem procesu decyzyjnego. Dlatego stale rozwijamy naszą sieć sprzedaży, modernizujemy także istniejące placówki, aby zastosowane w nich rozwiązania i odpowiednio zaprojektowana przestrzeń sprzyjały nie tylko zakupom, ale i oglądaniu oraz testowaniu sprzętu – dodaje Dorota Grubka, Dyrektor ds. Najmu i Zakupów w RTV EURO AGD.
Przykładem sklepu zaprojektowanego w nowatorski sposób jest placówka zlokalizowana w warszawskiej Galerii Mokotów. Wyróżnia się ona innowacyjnym designem i ciekawie rozplanowaną przestrzenią, w której znalazło się miejsce dla pierwszej w Polsce strefy gamingowej, w której klienci mogą skorzystać z najnowszego sprzętu dla graczy zanim dokonają zakupu.
O RTV EURO AGD
RTV EURO AGD jest ogólnopolską wyspecjalizowaną siecią detaliczną, oferującą nowoczesny sprzęt elektroniczny oraz artykuły gospodarstwa domowego. Dostarcza klientom szeroki wybór wysokiej jakości produktów znanych marek, oferując także profesjonalne doradztwo technologiczne oraz szereg usług dodatkowych, ułatwiających klientom zakupy, takich jak dostawa, montaż w domu klienta, przejrzysty proces finansowania ratalnego. RTV EURO AGD dysponuje siecią 307 sklepów stacjonarnych w 201 miastach Polski i sklepem internetowym https://www.euro.com.pl/, oferuje także możliwość zakupów przez telefon.