Sklep Kaufland w Lesznie przeszedł modernizację, w ramach której wprowadzono wiele rozwiązań, które mają ułatwić klientom codzienne zakupy. Z tej okazji sieć przygotowała wiele atrakcji, a także specjalną ofertę produktową, z których można skorzystać od 23 września.
W zmodernizowanym sklepie znajdują się nowoczesne panele, które w porównaniu do tradycyjnych czytników cen, pozwalają zarejestrować kartę Payback, sprawdzić stan punktów, aktywować specjalne kupony, a przy ladzie obsługowej zapoznać się również ze składem produktów oferowanych na wagę. Klienci preferujący płatności bezgotówkowe mogą od teraz korzystać także z kas samoobsługowych.
W sklepie wdrożono rozwiązania przyjazne środowisku, w tym energooszczędne oświetlenie LED oraz automat na kaucjonowane butelki, dzięki któremu opakowania mogą zostać ponownie wykorzystane, a klienci otrzymują bon na zakupy w sklepach sieci.
Kaufland podążając za aktualnymi trendami, stworzył w markecie także Strefę Świadomego Odżywiania, w której można znaleźć produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym oraz cieszące się coraz większą popularnością, w tym artykuły wegańskie i wegetariańskie, a także z niską zawartością cukru czy bez glutenu. Dodatkowo market został wyposażony we własną wędzarnię, która pozwoli klientom cieszyć się wyrobami mięsnymi wędzonymi na miejscu.
Wielkie otwarcie – atrakcje dla klientów
Klienci sklepu Kaufland w Lesznie mogą wybierać spośród szesnastu tysięcy produktów, w tym m.in. artykułów świeżych – owoców i warzyw, mięsa i wędlin, serów czy produktów mlecznych, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów.
Osoby robiące zakupy w odnowionym sklepie od czwartku 23 września do soboty 25 września mogą liczyć na drobne podarunki w postaci żetonów do wózków zakupowych, a także róż i balonów. Nie zabraknie również słodkiego poczęstunku oraz kawy i herbaty czy napojów marki własnej sieci K-Classic. Dla klientów przewidziano również konkurs Koło szczęścia, w którym do wygrania będą bony na zakupy w sklepach sieci oraz produkty marek własnych Kauflandu m.in. artykuły spożywcze i kosmetyki.
O Kaufland
Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 228 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów, jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.
Opublikowała Urszula Szewczyk.