HalfPrice, Foot Locker, czy New Balance – to tylko niektóre marki, które właśnie dołączyły bądź niebawem dołączą do Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Przedstawiciele centrum handlowego ujawniają, że prowadzą rozmowy z innymi dużymi markami i zapowiadają gorącą zimę.
Tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy w Galerii Jurajskiej w Częstochowie pojawiło się sześciu nowych najemców. Wynajęli w sumie niemal 2,8 tys. mkw. Jak się jednak okazuje, to dopiero początek.
Marki, które do nas już dołączyły lub niebawem wzbogacą ofertę są zapowiedzią ekscytujących zmian – podkreśla cytowana w komunikacie prasowym centrum handlowego Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
Ich celem jest umocnienie kluczowych dla nas segmentów, w tym zwłaszcza mody i sportu, ale także stworzenie nowych, atrakcyjnych dla klienta destynacji zakupowych, unikalnych w tej części regionu. Marki, którzy podpisały umowy najmu lub już otworzyły swoje lokale, wybrały Galerię Jurajską na swój lokalny debiut – dodaje.
Sklepy z obuwiem i odzieżą dla całej rodziny
Galerię Jurajską niebawem zasili HalfPrice. Należąca do Grupy CCC, dynamicznie rozwijająca się w Polsce marka off-price wynajęła w Jurajskiej lokal mający aż 2153 m kw. Powstanie w nim największy sklep sieci w województwie śląskim i zarazem pierwszy w tej części regionu. W sklepie będzie można znaleźć markowe rzeczy w okazyjnych cenach znanych, światowych marek.
W galerii już obecna jest natomiast amerykańska marka Foot Locker. W lokalu o powierzechni 315 mkw. klienci znajdą najpopularniejsze marki streetwearowe. Jest to pierwszy lokal sieci w tej części województwa śląskiego i siódmy w Polsce.
Z kolei w listopadzie portfolio obiektu powiększy New Balance. To jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, a zarazem największy producent obuwia i odzieży sportowej oraz lifestylowej. Lokal firmy będzie zajmował powierzchnię 155 mkw.
Przedstawiciele Galerii Jurajskiej przypominają w komunikacie, że na jej terenie funkcjonuje już Volcano. Jest to polska marka odzieżowa, w ofercie której można znaleźć rzeczy w stylu casual dla całej rodziny. Z kolei najemcą, który już wkrótce dopełni segment zdrowia i urody będzie SFD. W ofercie sklepu marki będzie można znaleźć m.in. suplementy diety i odżywki dla sportowców. Ale także żywność dietetyczną, witaminy i preparaty prozdrowotne wspierające kondycję. Najemca wynajął 58 m kw.
Więcej: SFD zasili ofertę Galerii Jurajskiej
Nowości będzie więcej
Obiekt niebawem zasili również nowy koncept sieci IKEA. Umowa ze szwedzkim gigantem opiewa na 99 mkw.
W komunikacie zwrócono również uwagę, że także dotychczasowi najemcy Galerii Jurajskiej inwestują. Z wyspy handlowej do lokalu o powierzchni 27 mkw. przeniósł się w ostatnim czasie Wyjątkowy Prezent.
Dzięki ostatnim umowom, a także otwarciom, Galeria Jurajska jest niemal w 100 proc. wynajęta. To wynik, jakim może się obecnie poszczycić niewiele centrów handlowych, zarówno na ogólnopolskim, jak i regionalnym rynku – podkreśla Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC SA.
To również najlepsze potwierdzenie, że w dobie pandemii i wyzwań, z jakimi mierzy się rynek retail, centrum pozostaje niezwykle atrakcyjną biznesowo lokalizacją, w którą zarówno polskie, jak i zagraniczne marki chcą inwestować, lokując tu swoje sklepy, ale także nowe koncepty. Doceniają tym samym mocną lokalną i regionalną pozycję obiektu, niezachwianą przez pandemię, a także niezwykle atrakcyjny i chłonny rynek, na jakim działa Jurajska – dodaje.
Zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej zapowiada natomiast, że w centrum handlowym pojawią się niebawem nowe znane marki.
Mamy obecnie otwartych kilka rozmów z dużymi markami, które lada dzień powinny zaowocować umowami. Przed nami także zmiany u obecnych najemców. Jesień i zima zapowiadają się więc bardzo gorąco – podsumowuje Anna Borecka-Suda.