Netto otworzyło 15 placówek

Wszystkie zostały otwarte w koncepcie 3.0

Piętnaście placówek Netto 3.0, w tym czternaście otwartych w procesie konwersji sklepów Tesco. Oto bilans ostatnich dwóch tygodni ekspansji duńskiej sieci. W większości przypadków Netto debiutowało na handlowym krajobrazie poszczególnych miejscowości.

Coraz więcej sklepów Netto

W ostatnich tygodniach duński detalista rozszerzył swoją działalność o placówki znajdujące się w Białobrzegach, Bielsku-Białej, Biłgoraju, Lęborku, Łabiszynie, Łukowie, Makowie Podhalańskim, Mławie, Opolu Lubelskim, Porębie, Rudzie Śląskiej, Sokółce, Toruniu, Wrocławiu i Wysokiej.

W dziesięciu spośród wymienionych miast Netto powitało klientów po raz pierwszy. Są to Białobrzegi, Biłgoraj, Łabiszyn, Łuków, Maków Podhalański, Mława, Opole Lubelskie, Poręba, Sokółka i Wysoka.

Netto było już obecne w pozostałych miastach, w których rozwinęło swoją działalność. W Lęborku otworzył się drugi sklep Netto, w Rudzie Śląskiej – czwarty, w Bielsku-Białej – piąty. Natomiast zarówno w Toruniu, jak i we Wrocławiu, otworzyły się szóste placówki sieci. Dodatkowo, w nowo otwartych sklepach Netto w Bielsku-Białej i Toruniu zamontowane zostały kasy samoobsługowe. Mają one zwiększyć komfort kupujących i przyspieszyć proces robienia zakupów.

Wszystkim otwarciom standardowo towarzyszą liczne promocje, sięgające nawet blisko 60 proc. Obowiązują one od czwartku (dnia otwarcia) do następującej po nim soboty.

Netto 3.0: wygoda, minimalizm, szeroki asortyment

Wszystkie nowo otwierane placówki Netto powstają w czerpiącym inspirację ze stylu skandynawskiego formacie 3.0. Charakteryzuje się on: szerokimi alejkami i neutralnym oświetleniem. Format 3.0 to także odpowiednio stonowana, nowoczesna kolorystyka wnętrz.

Znakiem rozpoznawczym sieci jest asortyment „Z Zieleniaka Netto”. W jego ramach klienci mają do dyspozycji 150 rodzajów warzyw i owoców. Netto stale rozwija także swoją „Półkę zdrowia”. Kupujący znajdą na niej wybór produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych, a także BIO.

Szeroki wybór marek własnych

Spośród 3000 produktów, które można znaleźć w stałej ofercie Netto, ok. 1000 to produkty stale rozwijanych marek własnych. Należą do nich m.in. marki „Prosto z zagrody” (wybór mięs pochodzenia wyłącznie polskiego w ekologicznych opakowaniach), „Hello Sensitive” (bezzapachowe, nie wykorzystujące barwników, hipoalergiczne produkty dla najmłodszych), „Miletto” (oparty na tradycyjnych recepturach nabiał) czy „Premieur” (wysokiej jakości wykwintne produkty takie jak sery, wędliny, owoce morza, kawy i słodkości).

W sklepach Netto można nabyć także liczne produkty z tzw. linii non-food. Należą do nich wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble. Oferta ta zmienia się cyklicznie.

„Prawdopodobnie najtańszy dyskont w Polsce”

Zgodnie z przesłaniem Netto – „Prawdopodobnie najtańszy dyskont w Polsce” – jak informuje sieć w komunikacie prasowym, eksperci sieci sprawdzają co tydzień ceny ponad 500 popularnych produktów dostępnych na rynku, by móc udzielić kupującym gwarancji dyskontowej ceny. Dodatkowo w każdym tygodniu przygotowywane są specjalne promocje obejmujące zarówno produkty spożywcze jak i te non-food. W efekcie kupujący mają pewność niskich cen, mnożąc oszczędności podczas codziennych zakupów.

Exit mobile version