Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
rage_age_retail_journal

CCC/eobuwie.pl rozwija markę RAGE AGE

Eobuwie.pl, lider sprzedaży obuwia online w Europie Centralnej, rozwija markę odzieży premium Rage Age, przejętą w 2019 roku. Brand, dotychczas znany głównie z mody męskiej, rozszerza ofertę o kompleksową kolekcję damską. Nowa kolekcja ubrań i obuwia dostępna będzie wyłącznie w eobuwie.pl oraz modivo.pl od początku września 2020 roku.

Marka Rage Age została przejęta przez spółkę w 2019 r. Do eobuwie.pl dołączyła część zespołu, który brał udział w tworzeniu nowej kolekcji AW2020. Ubrania powstają zgodnie z filozofią „less waste”.

Nowa kolekcja zachowuje styl i charakterystyczne wzornictwo dobrze znane miłośnikom marki. Postawiono na wysokiej jakości tkaniny, m.in.: włoskie, hiszpańskie i portugalskie oraz dodatki: usztywnienia, poduszki, filce, zamki oraz guziki.

W kolekcji męskiej znajdziemy około 100 modeli ubrań, takich jak: koszule, marynarki casual czy koszulki z krótkim oraz długim rękawem. Osoby poszukujące bardziej formalnego stroju odnajdą w ofercie m.in. garnitur czy marynarkę smokingową. W kolejnych miesiącach konfekcja zostanie uzupełniona o casualowe koszule, bluzy, spodnie (szorty, joggery i chinosy) czy parki przeciwdeszczowe.

Rage Age nie bez powodu kojarzone było głównie z modą męską. Dotychczas na rynku pojawiły się jedynie pojedyncze modele damskie. Krokiem milowym w historii marki jest stworzona właśnie pełna linia odzieży damskiej. Chcemy zaskoczyć naszych klientów różnorodnością wyboru, jakością wykonania oraz konkurencyjnymi cenami mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.

Co marka przygotowała dla pań? Kolekcja obejmuje około 60 modeli, w tym płaszcze z wełny i alpaki, skórzane ramoneski, spodnie, bluzy, t-shirty oraz kardigany. Znajdą się w niej też sukienki i spódnice. Twórcy kolekcji postawili na komplementarność garderoby.

Marka Rage Age powstaje zgodnie z zasadami „fair trade” oraz „less waste”.

Kolekcja tworzona jest zgodnie ze sztuką tradycyjnego krawiectwa, przy użyciu solidnych materiałów. Pozwala to na utrzymanie wysokiego poziomu jakości ubrań. W efekcie możemy naszym klientom zaoferować produkty, które będą im służyć przez lata – dodaje Justyna Gustaw, Brand Manager Rage Age w eobuwie.pl.

W ramach najnowszej kolekcji w ebuwie.pl oraz modivo.pl, co dwa tygodnie pojawiać się będą nowe modele. Wejście nowej kolekcji, z początkiem września 2020 r., poprzedzi kampania marketingowa.