Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

DeeZee z Grupy CCC – wprowadza opakowania z recyklingu i e-paragony

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, E-commerce, Newsy
0
Sklep CCC

Sklep CCC

DeeZee, z Grupy Kapitałowej CCC, podjęła decyzję o rezygnacji
z użycia nienadającej się do recyklingu folii i wdrożeniu opakowań pochodzących z surowców wtórnych do końca 2020 roku. Marka zrezygnowała także z druku dowodów zakupu w swoim sklepie internetowym deezee.pl zmieniając je na formę elektroniczną. Deklaracja marki wpisuje się w politykę środowiskową Grupy CCC przedstawioną w Strategii Zrównoważonego Rozwoju.

Wraz z dynamicznie rosnącą skalą działania DeeZee mamy poczucie jeszcze większej odpowiedzialności za środowisko i wpływu naszego biznesu na otoczenie. Podążamy śladem CCC i eobuwie.pl, które już od blisko roku wykorzystują tylko papierowe opakowania z recyklingu oraz ekologiczne pudełka wysyłkowe. Chcemy także wprowadzić zrobioną z regranulatu, certyfikowaną tzw. folię ekologiczną, w której nie używa się nowych, lecz wtórnych surowców. Dodatkowo – jako marka, która wyrosła ze świata online – wdrożyliśmy elektroniczną formę paragonów i faktur, by minimalizować zużycie papieru w firmie. Docieramy z produktami do szerokiego grona odbiorców – głównie młodego pokolenia kobiet i budujemy tym samym świadomość ekologiczną wśród naszych klientek – mówi Dominika Żak, Prezes Zarządu DeeZee.

Przejście na ekologiczne opakowania przez DeeZee oraz wprowadzenie e-paragonów i e-faktur wpisuje się w strategię Zrównoważonego Rozwoju Grupy CCC, której jednym z czterech filarów jest  odpowiedzialność względem środowiska naturalnego.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Jednym z celów środowiskowych strategii Grupy jest minimalizacja negatywnego wpływu działalności na otoczenie. Grupa stawia sobie za cel m.in. ciągłe obniżenie wskaźników emisji gazów cieplarnianych, zwiększenie efektywności energetycznej w zakresie wykorzystywanej energii elektrycznej oraz redukcję ilości odpadów (w każdym aspekcie o 7% w perspektywie roku 2022), a także wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego. Do końca 2020 roku torby foliowe znikną ze wszystkich sklepów Grupy. W 2021 roku 70% opakowań produkcji własnej będzie pochodzić z recyklingu, a w 2022 roku 80% tych opakowań będzie nadawać się do ponownego użycia.

Tags: CCCcentra handloweDeeZeeecommercegalerie handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Następny artykuł
15 tys. sklepów na 15 lat Shopera – sukces krakowskiej firmy w liczbach

15 tys. sklepów na 15 lat Shopera - sukces krakowskiej firmy w liczbach

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version