Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

W Galerii Młociny otworzono pierwszy sklep stacjonarny MODIVO

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, E-commerce
0
modivo_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

modivo_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

Szybka przymiarka nowej kolekcji w Paryżu lub Mediolanie, bez wcześniejszego dotykania ubrań? Cyfrowe przymierzalnie dopasowujące się do preferencji klienta? Wybrane produkty dostarczane wprost do przymierzalni z ogromnego, trzypiętrowego magazynu mieszczącego blisko 250 000 pozycji? To rzeczywistość pierwszego stacjonarnego salonu z odzieżą premium – MODIVO. W warszawskiej Galerii Młociny uruchomiono sklep, jakiego dotychczas nie było – bez wyeksponowanych w przestrzeni sprzedaży ubrań, za to z 21 specjalnie zaprojektowanymi terminalami cyfrowymi, dzięki którym klienci mają dostęp do niespotykanej dotychczas oferty, dostępnej na miejscu. Za technologię digital in-store (DIS) obecną na sali sprzedaży, w przymierzalniach i integrację cyfrowych procesów odpowiada Nanovo.

Branża modowa stanowi ważny sektor gospodarki. Z analizy PwC Polska dotyczącej wpływu koronawirusa na rynek modowy wynika, że 81 proc. Polaków odwiedza centra handlowe głównie w celu nabycia odzieży, obuwia lub dodatków, przeznaczając na zakupy w tym sektorze 7 proc. dochodów. To więcej niż np. przeciętne wydatki na kwestie zdrowotne. Pandemia wstrząsnęła branżą, natomiast wyniki footfallu wskazują, że między 17 a 23 sierpnia odwiedzalność obiektów handlowych osiągnęła średnio 84-93 proc. wartości ubiegłorocznych, w zależności od dnia. Po okresie lockdownu klienci chcą z powrotem przymierzać i kupować, a sektor modowy z podwójną siłą szuka nowych pomysłów na przeniesienie doświadczeń znanych z online do fizycznych przestrzeni handlowych.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Spółka eobuwie.pl pod szyldem MODIVO uruchomiła premierowy, stacjonarny salon odzieżowy typu premium. W jego wnętrzu nie ma tradycyjnych wieszaków. Proces wyboru i zamawiania ubrań odbywa się z poziomu cyfrowych terminali, a wybrane produkty są dostarczane prosto do przymierzalni ze zlokalizowanego na zapleczu magazynu. Ten zajmuje trzy piętra i mieści blisko 250 tys. pozycji (butów i ubrań), z czego około 50 tys. stanowi odzież. To blisko 20-25 proc. pełnej oferty Modivo.pl. Rzeczy, których nie ma fizycznie w magazynie, można zamówić do sklepu i przymierzyć w kolejnych dniach bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Naszym motorem napędowym są innowacje. Przy realizacji każdego kolejnego projektu chcemy dostarczać klientom nowych, niespotykanych dotąd doświadczeń zakupowych. Stawiamy na pełną integrację kanałów sprzedaży. Coraz więcej klientów ceni jakość doświadczenia zakupowego co najmniej na równi z samymi produktami. Doceniają nowości technologiczne i świadomie dysponują swoim czasem. Technologia wpływa na ich zachowania w coraz głębszym stopniu – np. robiąc zakupy, przeglądają oferty sklepu internetowego, porównują ceny i oglądają produkty stacjonarnie – mówi Konrad Jezierski, head of retail w eobuwie.pl.

MODIVO to pierwszy format odzieżowy oferujący przestrzeń dla klientów o różnych preferencjach zakupowych – online i offline – w jednym stacjonarnym sklepie. Platforma digital in-store dzięki wbudowanym algorytmom i integracjom z zewnętrznymi aplikacjami odpowiada za:

  • dystrybucję oferty produktowej na stanowiska cyfrowe
  • kontekstową komunikację cyfrową na wielkopowierzchniowych nośnikach w strefie wejścia, jak i w częściach wspólnych sklepu. 
  • zupełnie nowe doświadczenie w przymierzalniach (klient może dopasować m.in. kolor oświetlenia do swoich preferencji, a proces wyboru ustawień i produktów realizuje poprzez wbudowany w poszycie przymierzani cyfrowy terminal)
  • integrację z platformą e-commerce, dzięki czemu zamówienie w sklepie stacjonarnym może być realizowane w scenariuszu, jaki klienci znają ze świata online
  • komunikację z systemami magazynu in-store, przez co z cyfrowych terminali w przestrzeni sklepu zamówienia są przekazywane do systemów magazynowych. Klient w zaprojektowanych interaktywnych przymierzalniach ma możliwość rozbudowy koszyka zakupowego i domawiania rozmiarów bezpośrednio z przymierzalni bez udziału obsługi. Dzięki integracji z technologią logistyki magazynowej, system DIS dysponuje danymi o postępie realizacji zamówienia.

Osią nowego formatu sklepu jest przemyślane podejście do cyfrowych procesów (terminale samoobsługowe, zautomatyzowane przymierzalnie) i towarzyszącej im cyfrowej komunikacji. W całym salonie znajduje się osiem automatycznych przymierzalni, które łączą potrzebę realizacji przymierzenia wybranych ubrań ze światem technologii – IOT (Internet of Things). Każda z przymierzalni nosi nazwę jednej z europejskich stolic mody. I tak odzież można przymierzyć w Londynie, Paryżu, Berlinie czy Mediolanie. Z poziomu przymierzalni, dzięki przeniesieniu sesji ze stanowiska self-service, klient otrzymuje informacje o kompletowaniu danego zamówienia. Może także wezwać obsługę, wybrać inny kolor lub rozmiar produktów, czy spersonalizować oświetlenie. Dla wygody także z poziomu przymierzalni, przy użyciu cyfrowego terminala wbudowanego w poszycie ściany, deklaruje, które produkty kupuje, a które zwraca do magazynu. Niezależnie od decyzji wszystko zostawia w przymierzalni, aby to z niej obsługa sklepu, poza salą sprzedaży, przekazała wybrane ubrania do strefy płatności i odbioru.  

Klienci uwielbiają i potrzebują na miejscu czuć, dotykać i przymierzać wybrane produkty. Chcą też korzystać z szybkich oraz wygodnych procesów, które znają z kanałów online. Połączenie internetu, rozwiązań IOT, funkcji społecznych i sprzedaży stacjonarnej to pole, na jakim technologia Nanovo oraz doświadczenie zespołu sprawdzają się najlepiej. Ten projekt jest bardzo ważny, gdyż technologicznie należy go pozycjonować w zupełnie nowej kategorii. Od wdrożenia MODIVO definicja cyfrowych kanałów w fizycznych powierzchniach handlowych nabiera nowego znaczenia – mówi Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo odpowiedzialny za rozwój produktów i usług spółki.

Koncepcja autorskiego salonu MODIVO zrodziła się w spółce eobuwie.pl. Jest rozwinięciem uruchomionej platformy internetowej Modivo.pl, oferującej ubrania 200 marek typu premium. Oficjalna premiera stacjonarnego sklepu miała miejsce 8 września b.r.


Nanovo
​

Nanovo to polska spółka technologiczna, funkcjonująca w środowiskach retailtech, proptech, paperless. Specjalizacją spółki jest projektowanie i wdrożenia cyfrowych rozwiązań biznesowych i cyfrowych kanałów komunikacji dedykowanych dla przestrzeni handlowo-usługowych. Rozwiązania Nanovo bazują na autorskim oprogramowaniu SIGNIO, zbudowanym i rozwijanym przez zespół technologiczny spółki. Firma współpracuje na bieżąco z takimi markami jak m.in. z PLAY, eobuwie.pl, ŻABKA, CCC, RTV EURO AGD, SEPHORA, HEBE, czy mBank. Więcej informacji na stronie www.nanovo.pl

Tags: centra handloweecommerceGaleria Młocinygalerie handloweModivoretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Następny artykuł
galeria_młociny_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

Jeszcze wygodniejsze zakupy w Galerii Młociny – nowa organizacja ruchu wokół centrum handlowego już działa

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version