Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
łukasz_kierus_tania_książka_retail_journal

TaniaKsiazka.pl i Bee.pl na wysokich miejscach w rankingu Opineo 2020

Według rankingu Opineo 2020 białostocka księgarnia TaniaKsiazka.pl jest jednym z pięciu najlepszych sklepów internetowych w Polsce. Zajęła również po raz kolejny pierwsze miejsce w kategorii Książki. Ponadto tuż za podium w kategorii Żywność uplasował się, debiutujący w zestawieniu, inny e-commerce spółki Glosel, czyli Bee.pl – zakupy online dla całej rodziny.

To już tradycja, że TaniaKsiazka.pl co roku święci triumfy w Rankingu Opineo. Sklep z wynikiem ponad 28 tys. nowych opinii oraz średnią ocen na poziomie 4,82 utrzymał pozycję lidera w swojej kategorii. Uzyskane noty sprawiły, że białostocka księgarnia internetowa znalazła się też na piątym miejscu w zestawieniu najlepszych e-commerce w Polsce.

Zwycięstwa w rankingu Opineo mają dla nas wyjątkową wartość, ponieważ o tym, kto znajdzie się na szczycie, decydują sami klienci. Dlatego chcielibyśmy podziękować im za zaufanie, jakim nas obdarzyli oraz zapewnić, że nadal będziemy ciężko pracować, aby sprostać ich wymaganiom. Wszystkie ich opinie, które przyczyniły się do naszego sukcesu traktujemy jako potwierdzenie, że zmierzamy w dobrym kierunku mówi Łukasz Kierus, współwłaściciel TaniaKsiazka.pl.

FMCG w e-handlu rośnie w siłę

To jednak nie koniec sukcesów spółki Glosel – w tym roku w zestawieniu Opineo pojawił się także sklep Bee.pl i zajął wysokie, czwarte miejsce w kategorii Żywność.

Widzimy ogromny potencjał, jaki posiada w sobie sektor FMCG w branży e-commerce. Ostatnie wydarzenia związane z pandemią sprawiły, że nabrał on jeszcze większego rozpędu, a kupowanie żywności w internecie dla wielu Polaków stało się zwykłą codziennością – tłumaczy Łukasz Kierus i dodaje: – Bee.pl to sklep oferujący zakupy dla całej rodziny: żywność, kosmetyki, produkty do sprzątania, prania oraz te potrzebne w każdym domu. Rośniemy na dynamicznym trendzie, a wyróżnienie Opineo jest jasnym sygnałem, że robimy to coraz lepiej.

E-commerce w transformacji

Tegoroczna, jedenasta edycja rankingu Opineo, przebiegła pod znakiem zmian, jakie dokonują się w handlu internetowym pod wpływem sytuacji związanej z COVID-19. Twórcy raportu piszą o tym, że “e-commerce to wielki wygrany pandemii” i zwracają szczególną uwagę na firmy, które potrafiły wykorzystać swoją szansę. A było i jest o co walczyć, bo szacowana wartość tego rynku w Polsce w 2020 wyniesie ponad 70 mld zł, zaś według prognoz, w ciągu najbliższych 2-3 lat, udział e-commerce w ogólnym handlu detalicznym w naszym kraju wzrośnie do 10%.

Jak powstaje Ranking Sklepów Internetowych Opineo?

Po zrealizowanych zakupach, klienci e-sklepów wystawiają opinię w Opineo.pl, biorąc pod uwagę: szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta oraz jakość zapakowania przesyłki. Deklarują ponadto, czy poleciliby ten sklep internetowy swoim znajomym. Dzięki temu Opineo.pl zgromadziło już 17,5 miliona opinii na temat sklepów, produktów i usług. Jest to podstawa przygotowania rankingu i nagrodzenia najlepszych sklepów Laurem Opineo.