Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Arena.pl planuje nowe partnerstwa korporacyjne i uruchamia działania marketingowe

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce
0

Arena.pl SA, notowany na NewConnect właściciel platformy zakupowej Arena.pl, zapowiada duże zmiany w związku z ‘nowym startem’ serwisu. Spółka rozpoczęła współpracę promocyjną z PKO BP i planuje podobne partnerstwa korporacyjne. Wdraża także nowe funkcjonalności informatyczne oraz planuje kampanię marketingową. Spółka zapowiada wzmocnienie kadry zarządzającej.

Z zadowoleniem podsumowujemy ostatnie miesiące, w ciągu których udało nam się wprowadzić w funkcjonowanie spółki i platformy wiele zmian, zarówno wewnątrz organizacji jak i dla użytkowników. Arena.pl jest aktualnie stabilną finansowo platformą e-commerce, która choć jeszcze dużo mniejsza, to dzięki elastyczności oraz niższym kosztom może konkurować z takimi gigantami jak Allegro. Spłaciliśmy całe zadłużenie, inwestujemy w dalszy rozwój. Podjęliśmy istotną współpracę z PKO BP, w toku są rozmowy z kolejnymi dużymi podmiotami, które zainteresowane są współpracą z nami – mówi Maria Bogajewska, prezes Arena.pl.

Arena.pl to innowacyjna platforma zakupowa, która oferuje aktualnie około 7 milionów produktów, sklasyfikowanych w ośmiu głównych kategoriach: dom i ogród, dziecko, elektronika, moda, kultura, motoryzacja, zdrowie oraz rozrywka. Zarejestrowanych jest na niej ponad 6,5 tys. sprzedawców. W porównaniu do konkurencyjnych portali, serwis wyróżniają większa elastyczność i zdecydowanie mniejsze prowizje dla sprzedawców – średnio, jest to około 4 proc.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Nawiązana niedawno współpraca z Bankiem PKO pozwoliła na realizację projektu o nazwie: Arena.pl z PKO Bank Polski na dobry początek. W ramach inicjatywy prowizja za sprzedaż na platformie obniżona została do 0 proc – wystarczy, że sprzedający korzystają aktywnie z usług banku. W ramach współpracy planowane są kolejne wspólne działania. Projekt jest częścią akcji marketingowej, która nakierowana jest na uwydatnienie obecności Arena.pl w nowej odsłonie.

Od początku roku dokonaliśmy szeregu zmian, które są zauważalne zarówno dla sprzedawców jak i kupujących. Stale ulepszamy system i opracowujemy nowe usługi. Nasz zespół został wzmocniony przez grono profesjonalistów, a to nie koniec zmian personalnych. W najbliższej przyszłości ogłosimy wzmocnienie kadry zarządczej. Myślę, że w najbliższych miesiącach uda nam się zaskoczyć rynek nowościami, nie tylko w ramach samej Areny, ale także poza nią. W planach mamy uruchomienie kolejnych platform. Zależy nam na zaprezentowaniu naszego nowego wcielenia szerszemu gronu, zarówno potencjalnym klientom, sprzedawcom, ale i inwestorom. Jednak bardziej niż na pozyskaniu dodatkowego kapitału, zależy nam na zdobyciu zaufanych partnerów – dodaje Bogajewska.


O spółce:

Arena.pl SA to notowany na NewConnect  właściciel Arena.pl –  platformy handlowej z wyselekcjonowaną ofertą, która gwarantuje szybkie i bezpieczne zakupy, wyłącznie od sprawdzonych sprzedawców. Na rynku e-commerce serwis wyróżniają duża elastyczność oraz niskie prowizje dla sprzedających.

ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Blue_city_retail_journal

W Blue City powstało Selfie Space

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version