Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Newbridge: pandemia zwiększa liczbę udogodnień zakupowych w centrach convenience

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy, Parki handlowe
0

Pandemia sprawia, że coraz więcej obecnych w centrach convenience marek sięga po nowe udogodnienia zakupowe. Rośnie rola sprzedaży wielokanałowej, zwłaszcza usług click&collect, a także dostaw pod wskazany adres. Powód? Ewoluują nasze zwyczaje zakupowe.

Pandemia zmieniła zwyczaje zakupowe Polaków. Wizyty w centrach handlowych stały się nie tylko krótsze, ale także bardziej zaplanowane. Priorytetem stało się bezpieczeństwo, co sprawiło, że zwróciliśmy się ku sklepom online oraz mniejszym obiektom handlowym, w tym lokalnym centrom typu convenience.

Podobne artykuły

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Trei Real Estate Poland powiększa sieć parków handlowych

Falcon nabywa od TUFRE park handlowy w Golubiu-Dobrzyniu

Retail parki na inwestycyjnym topie

McDonald’s z pozwoleniem na budowę na terenie Retail Parku Atut Myszków

Ewolucja zachowań konsumenckich w ostatnich miesiącach sprawiła, że marki reagują na nowe oczekiwania, ale i wyzwania, jakie postawił przed nimi rynek. Także sklepy działające w centrach convenience, a więc obiektach słynących do tej pory z tradycyjnej sprzedaży, dostosowują się do rynku. Przykład płynie z Newbridge.

W ostatnich miesiącach wśród naszych najemców wzrosło znaczenie rozwiązań na styku sprzedaży tradycyjnej i internetowej. Prym wiedzie tutaj usługa click and collect, która umożliwia zrobienie zakupów online z bezpłatnym odbiorem w sklepie stacjonarnym – mówi Marta Drzewiecka, Property Portfolio & Marketing Manager w Newbridge. – Już blisko 30 proc. naszych najemców wprowadziło taką opcję. Na czele są popularne polskie i zagraniczne marki modowe, a także najemcy z segmentu home, elektroniki oraz zdrowia i urody  – dodaje Drzewiecka

Jak zauważają przedstawiciele rynku, wzrost znaczenia tej usługi wynika wprost z potrzeby zapewnienia sobie bezpieczeństwa. Potwierdza to raport Deloitte – trend BOPIS (buy online, pay in store) zyskuje nad Wisłą w ostatnich miesiącach. Z tej formy zakupów korzystamy najchętniej kupując rzeczy niebędące pierwszą potrzebą, czyli ubrania (37 proc.), sprzęt elektroniczny (31 proc.) oraz przedmioty do domu (26 proc.) – czytamy.

To, co do niedawna było dodatkiem do działalności wielu naszych najemców, staje się jednym z ważniejszych elementów ich biznesu. Szczególnie dotyczy to marek inwestujących w omnichannel – mówi Marta Drzewiecka.

Wprowadzeniu usług click & collect sprzyja wiele czynników, w tym atuty samych obiektów convenience należących do Newbridge, m.in. bezpłatny, duży parking, krótka droga od wejścia do centrum handlowego do sklepu, w którym odbiera się zamówienie, przejrzysty layout samego centrum, a także fakt, że zakupy można tu zrobić szybko poruszając się na jednym poziomie.

Jak zauważa Drzewiecka, nowe udogodnienia zakupowe oraz rosnąca rola sprzedaży wielokanałowej poszerza też rolę centrów convenience. 

BOPIS sprawia, że obiekty tego formatu są już nie tylko popularną destynacją zakupową lokalnej społeczności, ale także ważnym miejscem, w którym realizuje się zamówienia złożone online – mówi przedstawicielka Newbridge.


Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe.  Obecnie Newbridge jest właścicielem sześciu obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parków Handlowych Newbridge, zlokalizowanych w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl

Tags: centra convenienceNewbridgeNewbridge PolandNowa GórnaNowe BielawyNowe CzyżynyParki handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”
Parki handlowe

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Trei Real Estate Poland powiększa sieć parków handlowych
Parki handlowe

Trei Real Estate Poland powiększa sieć parków handlowych

Pasaż Golubsko-Dobrzyński Falcon
Parki handlowe

Falcon nabywa od TUFRE park handlowy w Golubiu-Dobrzyniu

Retail parki na inwestycyjnym topie
Parki handlowe

Retail parki na inwestycyjnym topie

McDonald’s z pozwoleniem na budowę na terenie Retail Parku Atut Myszków
Parki handlowe

McDonald’s z pozwoleniem na budowę na terenie Retail Parku Atut Myszków

Trwa rozbudowa CH Nowe Bielawy
Centra handlowe

Trwa rozbudowa CH Nowe Bielawy

Następny artykuł
Paczkomat InPost

InPost: Działa już 9000 Paczkomatów - blisko 3000 miejscowości na paczkomatowej mapie Polski

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version