Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

SPAR rozszerza kanał dostaw zakupów z e-spar.pl o platformę Everli

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce, Franczyza, Newsy
0
spar_everli_retail_journal

spar_everli_retail_journal

Sieć sklepów SPAR rozpoczęła współpracę z Everli – platformą specjalizującą się w dostawach zakupów do domu. Usługa dostępna jest obecnie w 3 miastach – na terenie Poznania, Rzeszowa i Warszawy. Wkrótce będzie dostępna również dla klientów z kolejnych miejscowości. Dostawy zakupów ze sklepu e-spar.com.pl można wybrać na stronach internetowych everli lub w aplikacji mobilnej, a ich realizacja to nawet kilka godzin od złożenia zamówienia. Oferta sklepu internetowego e-spar jest dokładnie taka sama, jak w placówkach stacjonarnych, a produkty mają te same, atrakcyjne ceny.

To kolejny kanał dostaw zakupów oferowany przez sieć SPAR – obok dostaw własnych, w tym elektrycznymi Nissanami e-NV200, dostaw przez aplikację Wolt oraz opcji SPAR DRIVE. Natomiast platforma Everli wzbogaca się o kolejne oficjalne partnerstwo, zwiększając przy tym liczbę dostępnych produktów.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Od początku roku intensywnie rozbudowujemy różnorodne kanały dostaw i bezkontaktowego odbioru zakupów – zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów. Ze względu na pandemię częściej decydują oni o zmianie dotychczasowych przyzwyczajeń – chociaż nadal chcą korzystać z naszej bogatej oferty produktów świeżych, wysokiej jakości warzyw i owoców, a nawet chrupiącego pieczywa. Dlatego proponujemy kolejną opcję dostaw – przy współpracy z platformą Everli. Chcemy rozszerzać tę usługę na kolejne miasta, bo właśnie w miastach nasze zamówienia online rosną najszybciej. Zależy nam, by klienci mogli szybko otrzymać swoje zamówienie ze sklepu – a w Everli to możliwe już w ciągu kilku godzin. Nasi klienci mogą więc wybrać dostawę w różnych opcjach lub osobisty odbiór zakupów w formule SPAR DRIVE – powiedział Dawid Kaszuba, dyrektor e-commerce w sieci SPAR.

„Współpraca z siecią sklepów SPAR to dla Everli kolejny krok w rozwoju oraz radość, że możemy cieszyć się zaufaniem kolejnego partnera. Cały czas dążymy do zapewnienia naszym klientom jak największego wyboru dostępnych sklepów, w których za naszym pośrednictwem mogą zrobić zakupy bez wychodzenia z domu. To ważne, ponieważ obecnie, zakupy spożywcze online cieszą się coraz większą popularnością, a w ostatnim czasie są doceniane jeszcze bardziej. Klienci w szybki, komfortowy sposób, z dowolnego miejsca, mogą wykonać zakupy w ulubionym sklepie, przekładając stacjonarne nawyki zakupowe na kanały online” – komentuje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Poruszanie się na platformie everli jest szybkie i intuicyjne – aby zamówić, wystarczy dodać produkty do koszyka i wybrać przedział godzinowy dostawy. Dowóz możliwy jest już 3h od złożenia zamówienia. Zakupy zostaną dostarczone przez profesjonalnego Szopera, który przy odbiorze przyjmie bezdotykowo płatność. W przypadku braku konkretnego produktu, Szoper kontaktuje się telefonicznie ustalając zamiennik. Zakupy dowożone są samochodem – co pozwala na wybór dowolnej liczby oraz wielkości produktów. Możliwe jest również zamówienie produktów świeżych – takich jak owoce, warzywa, mięso czy nabiał, a także  mrożonek i produktów z lodówki, ponieważ Szoperzy wyposażeni są w specjalną torbę termiczną

Sklepy sieci SPAR – oprócz dostawy zamówienia pod wskazany adres – oferują także usługę SPAR Drive w 30 placówkach w Polsce. Klienci tych sklepów mogą zamówić zakupy on-line, a następnie w wybranym przedziale godzinowym odebrać je w danym sklepie, parkując na dedykowanym usłudze miejscu parkingowym. Pracownik sklepu pakuje zamówienie wprost do bagażnika samochodu klienta.

W Warszawie SPAR zapewnia również dostawę produktów przez aplikację Wolt – jedną z wiodących platform do zamawiania jedzenia on-line i jego dostarczania. Zamówienia dzięki tej współpracy mogą być dostarczane nawet w 35 minut od złożenia. Wraz ze wzrostem zainteresowania dowozem zakupów ze sklepów SPAR poprzez Wolt, sieć zamierza wdrażać kolejne etapy projektu.

Tags: Everliretailretail journalSPAR
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Sklep CCC

Aplikacja CCC ma już 3 miliony użytkowników i została wyposażona w nowe funkcjonalności

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version