Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Plantwear z ambitnymi planami na 2021 rok

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, E-commerce, Newsy
0
Plantwear_retail_journal_4

Plantwear_retail_journal_4

Marka Plantwear może pochwalić się wzrostem sprzedaży drewnianych produktów w 2020 r., pozostając na pozycji lidera w tej dziedzinie. Mimo zadowalających wyników spółka nie osiada na laurach. Plantwear planuje otwarcie kolejnych lokalizacji w centrach handlowych, nowe kolekcje i kolejne niespodzianki dla swoich klientów.

W ofercie Plantwear klienci znajdą drewniane okulary, zegarki, bransoletki, ale także inne nietypowe akcesoria, jak np. torebki. Mimo trwającej globalnej pandemii COVID-19 spółka poradziła sobie bardzo dobrze, notując wzrost w każdym kwartale w porównaniu do roku poprzedniego. Obecnie marka posiada swoje dwie wyspy handlowe w Galerii Kazimierz w Krakowie oraz w Forum Gdańsk. W 2021 r. Plantwear planuje otwarcie kolejnych lokalizacji w największych miastach w Polsce.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Co nowego w Plantwear?

Plantwear mimo swojej bogatej oferty produktowej nie rezygnuje z wprowadzania nowych opcji. Już w styczniu marka planuje poszerzyć swoja ofertę drewnianych torebek o nowe wzory. Firma, która znana jest ze swoich drewnianych zegarków, również stawia sobie za cel wprowadzenie nowych modeli tych produktów do swojej kolekcji.

Rok 2020, mimo trwającej pandemii, był dla nas bardzo owocny. Nowa kolekcja torebek, wejście na giełdę NewConnect czy akcja z szyciem maseczek, to nie jedyne nasze sukcesy, którymi możemy się pochwalić. Plany na przyszły rok są ambitne, ale dzięki nim nasza spółka rozwija się i stawia sobie nowe wyzwania – zapewnia Wiktor Pyrzyk,  Prezes Zarządu Plantwear S.A.

Promocje dla klientów

Z okazji Black Friday kupujący mogli dostać nawet 40% rabatu na cały asortyment. W przyszłym roku Spółka zapowiada, że również nie zrezygnuje z atrakcyjnych ofert dla swoich klientów.

Serce firmy, (czyli produkcja) mieści się w Radzyniu Podlaskim. Brand stawia na jakość materiałów i precyzję wykonania. Wszystkie dostępne produkty powstają w Polsce.

Tags: centra handloweecommercegalerie handlowePlantwearretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Następny artykuł
dow_lacoste_retail_journal

Pierwszy salon w nowej części handlowej Designer Outlet Warszawa powitał klientów

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version