Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
REKLAMA
koputronik_retail_journal

W związku z kolejnym lockdownem galerii handlowych Komputronik przedłużył funkcjonowanie mobilnych punktów obsługi klientów

Będzie można w nich skorzystać z szerokiego wachlarza usług, kupić nowy sprzęt lub odebrać zamówienia internetowe. Cały czas pozostają otwarte salony znajdujące się bezpośrednio przy ulicy.

Mobilne punkty obsługi usytuowane będą w Warszawie, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Rzeszowie i Gdańsku. Klienci Komputronik będą mogli skorzystać w nich m.in. z usług serwisowych, konfiguracji sprzętu i usług finansowych. Znajdą w nich także elektronikę dostępną od ręki – laptopy, smartphony, PC, monitory, drukarki i akcesoria. Mobilne punkty odbioru będą pełnić także funkcję punktu odbioru zamówień internetowych.

Pełną listę alternatywnych punktów obsługi klienta można znaleźć na stronie www.komputronik.pl w zakładce Znajdź Sklep.