Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Plantwear wypracował ponad 3,5 mln zł przychodów w IV kwartale 2020 r.

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce, Newsy
0

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w IV kwartale 2020 r. osiągnął ponad 3,5 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co oznacza wzrost względem analogicznego okresu 2019 roku o ponad 16 proc. Narastająco, od stycznia do grudnia 2020 roku spółka wypracowała około 10,5 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o prawie 17 proc. r/r.

Przychody osiągnięte zarówno w IV kwartale jak i w całym 2020 roku są zadawalające, biorąc pod uwagę realia, w jakich przyszło prowadzić nam biznes. Nie ukrywam, że z początkiem roku liczyliśmy na więcej, ale sytuacja związana z pandemią zweryfikowała nasze plany. Pozytywnym aspektem minionego roku jest zmiana nawyków konsumenckich i globalny wzrost popularności e-commerce, który powinien mieć bezpośrednie przełożenie na nasze wyniki w nadchodzącym roku – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.

Największy udział w przychodach Plantwear w minionym kwartale miała drewniana biżuteria, która wygenerowała niemal 1,6 mln zł. Na drugim miejscu znalazły się drewniane zegarki, które przyniosły spółce ponad 1,3 mln przychodu. Bardzo dobry wynik odnotowała też uruchomiona w kwietniu platforma Giftbay – w minionym kwartale wpływy z tytułu sprzedaży personalizowanych upominków wyniosły ponad 0,4 mln zł, czyli przeszło dwukrotnie więcej niż w pierwszych 6 miesiącach jego działalności łącznie.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Plantwear_retail_journal_4

W związku z udaną premierą serwisu Giftbay, która miała miejsce w kwietniu, planujemy poszerzać naszą ofertę o nowe koncepty. Już niedługo wystartuje nasza nowa marka JustPlants – to eksperymentalna idea zakładająca sprzedaż roślin doniczkowych on-line, wszystko w designerskiej oprawie. Dodatkowo, aktualnie prowadzimy zaawansowane rozmowy ze znanymi markami dotyczące sprzedaży produktów Plantwear w ich kanałach – dodaje Ewelina Bury, wiceprezes Plantwear. 

Plantwear planuje również dalszy rozwój na rynkach zagranicznych. Po Ukrainie i Rumunii, w 2021 roku spółka planuje premierę serwisów w języku niemieckim skierowane do klientów z Niemiec oraz Austrii. Jako pierwszy w tych krajach zacznie działać serwis Giftbay – równocześnie Plantwear planuje jego premierę na Ebay oraz Amazon. 


O Plantwear

Plantwear  to notowany na NewConnect polski producent i lider internetowej sprzedaży akcesoriów lifestylowych z drewna m.in. biżuterii, zegarków i okularów. Działająca od 2013 roku marka systematycznie zwiększa sprzedaż i rozwija portfolio produktowe. W kwietniu 2020 roku odbyła się premiera marki Giftbay – platformy oferującej spersonalizowane prezenty oraz gadżety. Poza działalnością biznesową, Plantwear koncentruje się na budowaniu relacji ze środowiskiem i społecznością w której działa. Ekologiczna filozofia, objawiająca się w polityce zero-waste, korzystaniu z certyfikowanego drewna oraz misji posadzenia większej liczny drzew niż wykorzystuje w produkcji, sprawia, że wokół marki tworzy się zaangażowana społeczność.

Tags: ecommercePlantwearretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Sklep CCC

CCC: Poprawa przychodów Grupy CCC w IV kwartale, rekordowa sprzedaż i rentowność eobuwie

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version