Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Produkty Plantwear znajdą się w ofercie W.KRUK.

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, E-commerce, Newsy
0
Plantwear_retail_journal_4

Plantwear_retail_journal_4

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, podpisał umowę współpracy z W.KRUK na sprzedaż produktów w internetowej ofercie najstarszej polskiej marki jubilerskiej oraz dystrybutora luksusowych zegarków. Pilotażowo w ramach umowy będą dostępne wybrane zegarki Plantwear, które dotychczas sprzedawały się bardzo dobrze i wpasowują się stylistyką w gusta klientów W.KRUK.

Ta współpraca jest dla nas dużym wyróżnieniem, W.KRUK działa prężnie m.in. w segmencie zegarków, generując istotnie duże poziomy przychodów. Nasz partner docenił fakt, jako iż jesteśmy największym producentem zegarków w Polsce. Przede wszystkim liczymy na dotarcie do nowej grupy odbiorców, która dotychczas kupowała bardziej klasyczne zegarki znanych marek. Pilotażowo rozpoczniemy sprzedaż bestsellerów. Liczymy na ich dobre przyjęcie, co bezpośrednio skieruje nas w stronę intensyfikacji wspólnych działań – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.

Dzięki umowie obie marki zobowiązują się współpracować ze sobą, rozwijając bazę klientów, a także prowadząc wspólne działania marketingowo-promocyjne. Produkty Plantwear w celu sprawnej logistyki będą dostępne w magazynach W.KRUK, a strony będą rozliczać się z ich sprzedaży prowizyjnie. Umowa podpisana jest na czas nieokreślony.

Podobne artykuły

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii

Liczymy na owocną współpracę, jednak ze względu na jej rozwojowy charakter trudno w tej chwili szacować wpływy ze sprzedaży nowym kanałem. Jesteśmy dobrej myśli, sądzę, że nie powinniśmy martwić się o jej efekty – dodaje Wiktor Pyrzyk.

Plantwear w pierwszym miesiącu 2021 r. odnotował 723,6 tys. zł przychodów ze sprzedaży, co jest wynikiem lepszym o 35 proc. r/r. Na dynamiczny wzrost wyników wpłynęła sprzedaż zarówno marki Plantwear, jak i platformy Giftbay, odpowiadającej za sprzedaż personalizowanych prezentów.

Na styczniowe wzrosty wyników sprzedaży bez wątpienia przekładają się zmiany nastrojów wśród konsumentów. Rozpoczął się etap szczepień, widzimy światełko w tunelu, a pandemia powoli zaczyna się oddalać. W drodze kolejne współprace, rozwój dotychczasowych projektów oraz start nowych marek – podsumowuje prezes Plantwear.


O Plantwear

Plantwear to notowany na NewConnect polski producent i lider internetowej sprzedaży akcesoriów lifestylowych z drewna m.in. biżuterii, zegarków i okularów. Działająca od 2013 roku marka systematycznie zwiększa sprzedaż i rozwija portfolio produktowe. W kwietniu 2020 roku odbyła się premiera marki Giftbay – platformy oferującej spersonalizowane prezenty oraz gadżety. Poza działalnością biznesową, Plantwear koncentruje się na budowaniu relacji ze środowiskiem i społecznością, w której działa. Ekologiczna filozofia, objawiająca się w polityce zero-waste, korzystaniu z certyfikowanego drewna oraz misji posadzenia większej liczny drzew niż wykorzystuje w produkcji, sprawia, że wokół marki tworzy się zaangażowana społeczność.

Tags: Plantwearretailretail journalW. Kruk
ShareTweet

Podobne artykuły

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię
Centra handlowe

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura
Centra handlowe

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro
Centra handlowe

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii
Centra handlowe

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii

Super-Pharm podsumował wyniki nowej aplikacji – ponad 50 tys. zamówień w 3 miesiące
E-commerce

Super-Pharm podsumował wyniki nowej aplikacji – ponad 50 tys. zamówień w 3 miesiące

Następny artykuł
galeria_katowicka_retail_journal_centrum_handlowe

Galeria Katowicka wspiera najemców gastronomicznych usługą darmowej dostawy

Najnowsze informacje

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version