Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Uber Eats dostarcza pączki w tłusty czwartek

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce
0

Luty, mimo że najkrótszy z miesięcy, obfituje w wyjątkowo dużo kulinarnych świąt. Oprócz Dnia Pizzy oraz Naleśnika, szczególne miejsce w sercach i na podniebieniach Polaków ma Tłusty Czwartek. W tym roku Uber Eats po raz kolejny dołącza do świętowania tego dnia! Firma dostarczy pączki oraz inne słodkości z kilkudziesięciu lokali w Polsce. Użytkownicy będą mieli okazję skosztować charakterystycznych wypieków m.in. z Wedla oraz Charlotte… a do niedzieli skorzystać z darmowej dostawy z 460 restauracji – nie tylko tych z pączkami!

Tłusty Czwartek dla wielu z nas oznacza dwie rzeczy: koniec karnawału i święto brzucha. Szacuje się, że w tym dniu w Polsce konsumowanych jest około 100 mln pączków, średnio 2,5 sztuki na osobę*. Częścią tłustoczwartkowej tradycji jest również stanie w długich kolejkach po jeszcze ciepłe pączki, co w tym roku nie dla każdego będzie możliwe. Na szczęście ulubione słodkości można zamówić za pośrednictwem aplikacji Uber Eats.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Na słodko i na słono

Ze względu na szczególny charakter tegorocznego Tłustego Czwartku Uber Eats przygotował specjalną promocję, która potrwa cały tydzień. W ramach Tłustego Tygodnia firma oferuje darmową dostawę zamówień powyżej 40 zł z 460 restauracji specjalizujących się w przysmakach na słodko, jak i na słono. Akcja ma na celu wsparcie użytkowników, którzy mimo trudnych czasów chcą poczuć magię tego słodkiego dnia. Przedsięwzięcie jest również pomocną dłonią dla restauratorów, oferujących swoje specjały wraz z bezpieczną dostawą za pośrednictwem platformy. Aby skorzystać z promocji, należy wpisać kod TLUSTY w zakładce „Promocje” w aplikacji Uber Eats.

Wśród dostępnych specjałów znaleźć można słodkości, jak i niecodzienne odsłony pączków… ale też burgery, pizze oraz pozostałe potrawy, które w mniejszym stopniu kojarzą się z obchodami Tłustego Czwartku.

Pączek na każdą okazję

Tłusty Czwartek nie miałby racji bytu, gdyby nie legendarny przysmak. Pączek, bo o nim mowa, doczekał się wielu odmian oraz interpretacji. Z myślą o konsumentach, którzy ze względu na atak zimy wolą pozostać w domach, Uber Eats po raz kolejny dołącza do świętowania tego wyjątkowego dnia. Użytkownicy mogą zamówić ulubione pączki oraz pozostałe słodkości z kilkudziesięciu lokali w całej Polsce.

W tym roku oprócz tradycyjnych pączków z nadzieniem różanym nie zabraknie także nowości. Użytkownicy w Warszawie będą mieli okazję spróbować pączka greckiego o nazwie loukoumades, czyli ciasta skąpanego w syropie i posypanego pistacjami. Ten niezwykły pączek będzie dostępny w dostawie z restauracji Meze.

W ofercie Uber Eats pojawią się również wypieki pochodzące z Charlotte oraz Pijalni Czekolady E.Wedel. Oprócz charakterystycznych pączków z nadzieniem różanym użytkownicy będą mieli także okazje wypróbować specjalnych, tłustoczwartkowych wariantów ze słonym karmelem oraz kremem czekoladowym. W zależności od wybranego pączka, jego cena waha się między 5 a 7,5 zł.

* źródło: Kukbuk.pl


O Uber Eats w Polsce

Polacy prędko docenili Uber Eats. Odkąd firma zawitała nad Wisłą ponad 3 lata temu, do oferty aplikacji dołączyło 38 miast, zaczynając od Warszawy. Dzisiaj oprócz stolicy, są to: Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Łódź, Katowice, Lublin, Bydgoszcz, Toruń, Gliwice, Sosnowiec, Zabrze, Białystok, Szczecin, Rzeszów, Kielce, Radom, Olsztyn, Częstochowa, Ruda Śląska, Chorzów, Bytom, Dąbrowa Górnicza, Rybnik, Tychy, Bielsko-Biała, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Płock, Tarnów, Kalisz, Włocławek, Legnica, Koszalin i Wałbrzych. Z usługi korzysta już ponad 2 miliony użytkowników. Rosnąca popularność aplikacji nad Wisłą szybko sprawiła, że Polska stała się jednym z największych rynków dla tej platformy w całej Europie.

Usługa Uber Eats jest obecnie dostępna w ponad 6000 miastach, w 45 krajach na całym świecie. Umożliwia użytkownikom zamawianie posiłków z ponad 400 tysięcy restauracji.

Tags: retailretail journalUber Eats
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
InPost_paczkomat

InPost ma już 11.000 paczkomatów

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version