Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Cushman & Wakefield podsumowuje rok działań „live-selling” w Galeriach Klif w ramach projektu Online2Offline

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, E-commerce, Newsy
0
klif_retail_journal

klif_retail_journal

W 2020 roku w obu Galeriach Klif, w Warszawie i w Gdyni, zrealizowano w modelu mieszanym (Facebook, Instagram) ponad 30 projektów typu „live-selling”, które pozwoliły na wygenerowanie bardzo dobrych rezultatów sprzedażowych w obu obiektach, mimo wprowadzanych na przestrzeni całego ubiegłego roku znaczących ograniczeń w handlu. Dzięki zaplanowanym działaniom udało się dotrzeć z ofertą modową do  ponad miliona unikalnych użytkowników, co przełożyło się na wzrost odwiedzin oraz wzrost konwersji w sklepach, których oferta była promowana. Z takiej formy promocji, w ramach realizowanego przez zespół zarządzania nieruchomościami Cushman & Wakefield Programu Wsparcia Najemców, skorzystały m.in.: Pinko, Patrizia Pepe, Liu Jo, Deni Cler, Max Mara, United Colors of Benetton, Marella, Robert Kupisz, Martes Sport, Tous, N.Nagel, Apia, Charme, Marciano Guess, Elisabetta Franchi, Luisa Spagnoli i inne. Sprzedaż live prowadzona za pośrednictwem mediów społecznościowych obu Galerii Klif spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem klientów oraz została doceniona przez najemców:

Pokaz Live w salonie Patrizia Pepe został odebrany bardzo pozytywnie przez nasze klientki i pracowników. Była to nowoczesna promocja marki oraz bardzo dobra forma prezentacji kolekcji – komentuje Katarzyna Warzała, kierownik salonu Patrizia Pepe w Galerii Klif Gdynia.

„Formuła LIVE ze sklepu to świetny i unikalny sposób połączenia świata e-commerce z tradycyjnym modelem handlu. Wartością dodaną są również profesjonalne porady z zakresu stylizacji udzielane przez prowadzącą Live” – dodaje Dominik Gawroński Retail Manager GPoland Group reprezentujący takie marki jak Elisabetta Franchi, Cocinelle, Luisa Spagnoli oraz Paul&Shark w Domu Mody Klif w Warszawie.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Cushman & Wakefield jako pierwsza firma zarządzająca nieruchomościami w Polsce już w 2019 roku wprowadziła działania konwertujące, mające na celu skłonienie Internautów do odwiedzin i zakupów w centrach handlowych. Działania online2offline, szczególnie live-selling, okazały się niezwykle skutecznym narzędziem marketingowym, gdyż po pierwsze – pozwoliły zwiększyć świadomość unikalnej oferty wśród miłośników mody, szukających inspiracji w Internecie oraz po drugie – przełożyły się na zwiększony obrót w sklepach stacjonarnych. Cykle sprzedaży live, gdzie styliści obu galerii promowali ofertę limitowaną marek segmentu wysokiego oraz kreatywne mechanizmy konwertujące użytkowników na odwiedzających, po realizacji projektu sprzedażowego dały oczekiwany, często dwucyfrowy wzrost obrotów w sklepach stacjonarnych.

Patrzymy w przyszłość z nadzieją, ponieważ podejmowane przez nas w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i najemcami działania przynoszą mierzalne efekty oraz bezpośrednio przekładają się na wzrost konwersji oraz zwiększone obroty w sklepach. Przyszłość handlu, to nie tylko komunikacja omnichannel oraz rozwój e-commerce. Dla stacjonarnego handlu, to unikalne doświadczenia oraz dodatkowe usługi na terenie galerii, ale również możliwość zrobienia komfortowych zakupów z możliwością odbioru produktu w dogodnym momencie w sklepie stacjonarnym. W 2020 roku wychodząc naprzeciw niezwykle trudnej sytuacji w branży retail, podjęliśmy w zarządzanych przez nas centrach szereg działań z obszaru online2offline, wspierających sprzedaż najemców w sklepach w modelu hybrydowym, gdzie znaczącym elementem konwertującym była wspomniana sprzedaż LIVE, prowadzona w mediach społecznościowych w oparciu o siłę rekomendacji stylistów i influencerów. Zainteresowanie tego typu inicjatywami ze strony najemców w galeriach Klif jest bardzo duże, co utwierdza nas w przekonaniu, że kierunek działań skupiony na promocji i sprzedaży w Internecie, jednocześnie kierujący do zakupów w sklepach stacjonarnych, jest słuszny, dlatego będziemy go realizować z jeszcze większą częstotliwością i rozbudowanym wachlarzem benefitów dla kupujących – wskazuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield.


O Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości, zatrudnia ok. 53 tysiące pracowników w 400 biurach i 60 krajach na całym świecie. W 2019 roku jej przychody wyniosły 8,8 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami, pośrednictwo w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, wyceny i inne.

Tags: centra handlowegalerie handloweKlifretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Następny artykuł
dekada_olsztyn_retail_journal

LondonShoes otworzył sklep w Dekadzie Olsztyn

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version