Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Kluczowi najemcy retail parków Newbridge przedłużają umowy

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy, Parki handlowe
0
park_handlowy_wloclawek_newbridge_retail_journal

park_handlowy_wloclawek_newbridge_retail_journal

Ostatnie tygodnie przynoszą w retail parkach Newbridge prolongaty umów najmu obejmujące łącznie ponad 2,5 tys. m kw. GLA. Wśród marek, które zdecydowały się przedłużyć umowy w Parku Handlowym Newbridge w Grodzisku Mazowieckim są: CCC, drogeria Rossmann oraz biuro podróży Travel Planet. Z kolei w Parku Handlowym Newbridge we Włocławku na przedłużenie umowy zdecydowały się aż 2 popularne marki obuwnicze – CCC oraz Deichmann.

CCC przez kolejne lata obecne będzie także w ofercie Parku Handlowego Newbridge w Namysłowie. W sumie polska sieć sklepów obuwniczych przedłużyła z Newbridge umowy najmu obejmujące blisko 1,7 tys. m kw.

Podobne artykuły

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Trei Real Estate Poland powiększa sieć parków handlowych

Falcon nabywa od TUFRE park handlowy w Golubiu-Dobrzyniu

Retail parki na inwestycyjnym topie

McDonald’s z pozwoleniem na budowę na terenie Retail Parku Atut Myszków

Pandemia pokazała jak duży jest dziś potencjał retail parków w Polsce. Format ten nie tylko zdecydowanie lepiej radzi sobie w dobie COVID-19, ale także mimo rynkowych zawirowań wciąż dynamicznie rozwija się, zachęcając marki do inwestycji w najem  – mówi Karolina Nitowska, leasing manager Newbridge. – Sprzyja temu chociażby wyraźna zmiana zachowań konsumentów, którzy coraz chętniej na swoje codzienne zakupy wybierają mniejsze obiekty handlowe convenience, położone w najbliższym sąsiedztwie. To sprawia, że parki handlowe postrzegane są jako przyszłościowa i atrakcyjna biznesowo lokalizacja. Ten potencjał dostrzegają także nasi wieloletni partnerzy  – dodaje.

Wszystkie trzy parki handlowe Newbridge mają ugruntowaną pozycję na lokalnych rynkach, które mają stosunkowo niskie nasycenie powierzchniami handlowymi, co zapewnia najemcom mniejszą konkurencję.

Nie bez znaczenia jest także rozwój tenant mixu parków handlowych Newbridge w ostatnich latach. Marki lokujące tu swoje sklepy działają w otoczeniu doskonale znanych brandów z segmentów m.in. elektroniki, zdrowia i urody czy fashion.

Wśród kluczowych najemców parków handlowych Newbridge można znaleźć m.in. supermarket SPAR, Media Expert,  RTV Euro AGD, Pepco, KiK, Martes Sport, Rossmann, Top Secret, Takko Fashion, CCC i Deichmann. Wszystkie trzy obiekty są także dziś w 100 proc. skomercjalizowane.

–Obecność znanych marek ma znaczący wpływ na catchment retail parków. Fakt, że obiekty wypełnione są rozpoznawalnymi, ale i unikalnymi lokalnie brandami sprawia, że centra przyciągają nie tylko klientów ze swojego najbliższego sąsiedztwa, ale także z miast ościennych. Tworzy to najemcom atrakcyjny i rozwojowy rynek – mówi Nitowska.

Jak podkreśla przedstawicielka Newbridge, ostatnie decyzje najemców nie tylko umacniają ofertę retail parków, ale przede wszystkim zabezpieczają ją w tym trudnym dla rynku momencie.

Prolongaty na tak dużą skalę, z tak wieloma najemcami, pokazują jak dużym zaufaniem w zmieniającej się rzeczywistości handlowej cieszą się obiekty Newbridge. To dla nas dobra prognoza na przyszłość – mówi Nitowska.


O Newbridge Poland

Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typu ‘convenience’ oraz parki handlowe.  Obecnie w portfolio Newbridge Poland znajduje się 6 obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parki Handlowe Newbridge, zlokalizowane w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl

Tags: Newbridgeretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”
Parki handlowe

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Trei Real Estate Poland powiększa sieć parków handlowych
Parki handlowe

Trei Real Estate Poland powiększa sieć parków handlowych

Pasaż Golubsko-Dobrzyński Falcon
Parki handlowe

Falcon nabywa od TUFRE park handlowy w Golubiu-Dobrzyniu

Retail parki na inwestycyjnym topie
Parki handlowe

Retail parki na inwestycyjnym topie

McDonald’s z pozwoleniem na budowę na terenie Retail Parku Atut Myszków
Parki handlowe

McDonald’s z pozwoleniem na budowę na terenie Retail Parku Atut Myszków

Trwa rozbudowa CH Nowe Bielawy
Centra handlowe

Trwa rozbudowa CH Nowe Bielawy

Następny artykuł
mariusz_czerwiak_retail_journal.jpg

JLL: Rośnie popularność sklepów typu pop-up

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version