Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
park_handlowy_wloclawek_newbridge_retail_journal

Kluczowi najemcy retail parków Newbridge przedłużają umowy

Ostatnie tygodnie przynoszą w retail parkach Newbridge prolongaty umów najmu obejmujące łącznie ponad 2,5 tys. m kw. GLA. Wśród marek, które zdecydowały się przedłużyć umowy w Parku Handlowym Newbridge w Grodzisku Mazowieckim są: CCC, drogeria Rossmann oraz biuro podróży Travel Planet. Z kolei w Parku Handlowym Newbridge we Włocławku na przedłużenie umowy zdecydowały się aż 2 popularne marki obuwnicze – CCC oraz Deichmann.

CCC przez kolejne lata obecne będzie także w ofercie Parku Handlowego Newbridge w Namysłowie. W sumie polska sieć sklepów obuwniczych przedłużyła z Newbridge umowy najmu obejmujące blisko 1,7 tys. m kw.

Pandemia pokazała jak duży jest dziś potencjał retail parków w Polsce. Format ten nie tylko zdecydowanie lepiej radzi sobie w dobie COVID-19, ale także mimo rynkowych zawirowań wciąż dynamicznie rozwija się, zachęcając marki do inwestycji w najem  – mówi Karolina Nitowska, leasing manager Newbridge.Sprzyja temu chociażby wyraźna zmiana zachowań konsumentów, którzy coraz chętniej na swoje codzienne zakupy wybierają mniejsze obiekty handlowe convenience, położone w najbliższym sąsiedztwie. To sprawia, że parki handlowe postrzegane są jako przyszłościowa i atrakcyjna biznesowo lokalizacja. Ten potencjał dostrzegają także nasi wieloletni partnerzy  – dodaje.

Wszystkie trzy parki handlowe Newbridge mają ugruntowaną pozycję na lokalnych rynkach, które mają stosunkowo niskie nasycenie powierzchniami handlowymi, co zapewnia najemcom mniejszą konkurencję.

Nie bez znaczenia jest także rozwój tenant mixu parków handlowych Newbridge w ostatnich latach. Marki lokujące tu swoje sklepy działają w otoczeniu doskonale znanych brandów z segmentów m.in. elektroniki, zdrowia i urody czy fashion.

Wśród kluczowych najemców parków handlowych Newbridge można znaleźć m.in. supermarket SPAR, Media Expert,  RTV Euro AGD, Pepco, KiK, Martes Sport, Rossmann, Top Secret, Takko Fashion, CCC i Deichmann. Wszystkie trzy obiekty są także dziś w 100 proc. skomercjalizowane.

Obecność znanych marek ma znaczący wpływ na catchment retail parków. Fakt, że obiekty wypełnione są rozpoznawalnymi, ale i unikalnymi lokalnie brandami sprawia, że centra przyciągają nie tylko klientów ze swojego najbliższego sąsiedztwa, ale także z miast ościennych. Tworzy to najemcom atrakcyjny i rozwojowy rynek – mówi Nitowska.

Jak podkreśla przedstawicielka Newbridge, ostatnie decyzje najemców nie tylko umacniają ofertę retail parków, ale przede wszystkim zabezpieczają ją w tym trudnym dla rynku momencie.

Prolongaty na tak dużą skalę, z tak wieloma najemcami, pokazują jak dużym zaufaniem w zmieniającej się rzeczywistości handlowej cieszą się obiekty Newbridge. To dla nas dobra prognoza na przyszłość – mówi Nitowska.


O Newbridge Poland

Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typu ‘convenience’ oraz parki handlowe.  Obecnie w portfolio Newbridge Poland znajduje się 6 obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parki Handlowe Newbridge, zlokalizowane w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl