Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

TaniaKsiazka.pl liderem e-commerce w swojej branży

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce, Newsy
0
tania_książka_retail_journal

tania_książka_retail_journal

Według “Raportu e-commerce w Polsce 2021” TaniaKsiazka.pl jest jednym z najlepszych pod względem SEO sklepów internetowych w naszym kraju. W zestawieniu 500 topowych marek zajmuje wysoką, 15 pozycję. Jednocześnie jest liderem w kategorii “Książki i literatura”.  

Firma Senuto wzięła pod lupę 87 tysięcy sklepów internetowych i zbadała je pod kątem SEO, czyli widoczności w Google. SEO to jedno z kluczowych źródeł ruchu w sektorze e-commerce – jak podają twórcy raportu, aż 91% internautów dokonuje wyborów zakupowych właśnie przy użyciu wyszukiwarki. Duża widoczność w tym kanale oznacza więc większy ruch na stronie, a co za tym idzie – większą liczbę klientów.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

TaniaKsiazka.pl okazała się bezkonkurencyjna w swojej branży. W kategorii “Książki i literatura” zajmuje pierwsze miejsce, natomiast w ogólnym zestawieniu zamyka pierwszą piętnastkę.

Podchodząc do działań SEO, staramy się osiągnąć równowagę między długofalową strategią a reakcją na szybko zmieniające się środowisko. Z zespołem zgranych ludzi da się osiągnąć wiele! Ważne, żeby każdy dział był świadomy wpływu swoich działań na pozycję organiczną i miał na uwadze, że liczą się nie tylko sesje, ale również analiza zachowań użytkowników  – mówi Monika Szatyłowicz, Dyrektor E-commerce w TaniaKsiazka.pl i dodaje:  –  W 2020 r. położyliśmy nacisk na optymalizację on-site strony mobilnej. 66% użytkowników TaniaKsiazka.pl odwiedziło księgarnię na urządzeniu mobilnym. W ramach wzmocnienia marki, również pod kątem SEO, udało nam się ponadto przejąć domeny trzech sklepów internetowych, w tym księgarni. Prace ciągle trwają i w 2021 r. będziemy je kontynuowali. Skupimy się między innymi na aktualizacji oprogramowania ze szczególnym uwzględnieniem efektywności wersji mobilnej serwisu.

Obecnie TaniaKsiazka.pl realizuje ponad 250 tys. przesyłek miesięcznie. Białostocka księgarnia internetowa zamknęła 2020 r. trzycyfrowym wzrostem przychodów oraz liczbą klientów większą o 45% rok do roku. Na jej półkę trafiło ponadto kilka prestiżowych nagród: dla najlepszych sklepów internetowych (w rankingach Opineo i Ceneo), tytuł Podlaskiej Marki Konsumentów 2019 czy Gazela Biznesu 2020. Sklep jest też organizatorem własnych internetowych targów książki. Najbliższa edycja TargiKsiazki.Online odbędzie się już maju.

Tags: retailretail journalTania książka
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
super_pharm_in_post_retail_journal

Super-Pharm poszerza sieć dostaw – od teraz przesyłki z drogerii internetowej można odebrać w Paczkomatach InPost

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version