Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Kolejni najemcy pierwszego parku handlowego w Ząbkowicach Śląskich

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy, Parki handlowe
0
park_handlowy_ząbkowice_śląskie_retail_journal

park_handlowy_ząbkowice_śląskie_retail_journal

Od blisko pół roku trwają prace związane z budową pierwszego w Ząbkowicach Śląskich parku handlowego. Pomimo niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz gospodarczych, deweloper i właściciel Parku – firma Panova S.A. – prowadzi intensywne działania w obszarach budowlanych oraz najmu. Dzięki mocnemu zaangażowanie każdego z działów, Park Handlowy w Ząbkowicach Śląskich otworzy się zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, tj. w IV kwartale 2021 r.

Kończą się  prace związane z konstrukcją stalową budynku. Na elewacjach tylnej i bocznej widać okładziny z płyt warstwowych, a na frontowej trwa ich montaż, jak i ryglówki pod strefy wejściowe. Budynek jest w większości pokryty dachem. Trwają prace instalacyjne i wykończeniowe. Dotychczasowe prace wykonano zgodnie z założonym planem, a kolejne nie wymagają wprowadzania zmian, które wpłynęłyby na termin oddania obiektu do użytkowania.

Podobne artykuły

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Trei Real Estate Poland powiększa sieć parków handlowych

Falcon nabywa od TUFRE park handlowy w Golubiu-Dobrzyniu

Retail parki na inwestycyjnym topie

McDonald’s z pozwoleniem na budowę na terenie Retail Parku Atut Myszków

Do grona znanych już najemców, tj. Rossmann, Action, Media Expert, Sinsay oraz PSB Mrówka, dołączają kolejne marki, które zasilą ząbkowicki Park Handlowy. Pierwszą z nich jest sklep sieci detalicznej – Biedronka, która na powierzchni blisko 1.200m2 otworzy się w swoim najnowszym formacie. Kolejne brandy, które pojawią się w Parku Handlowym, będą pierwszymi w mieście! Segment sportowy uzupełnią – Martes Sport, gdzie na ponad 750m2 dostępny będzie najwyższej klasy sprzęt sportowy oraz sklep Kaes Sport, który w swojej ofercie ma najnowsze kolekcje ubrań sportowych i casualowych; natomiast segment obuwniczy będzie należeć do marki Deichmann, która na ponad 450m2, zaprezentuje buty takich marek jak:  Elefant, Gallus, Medicus, 5th Avenue, Graceland, Victory, Adidas, Nike, Fila, czy Puma.

Inwestycja firma Panova S.A. jest budowana z myślą o mieszkańcach Ząbkowic i okolicznych miejscowości i ma odpowiadać na ich najpilniejsze potrzeby zakupowe. Blisko 190.000 mieszkańców znajduje się w strefie do 30 minut jazdy samochodem.

Tags: Panova S.A.retailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”
Parki handlowe

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Trei Real Estate Poland powiększa sieć parków handlowych
Parki handlowe

Trei Real Estate Poland powiększa sieć parków handlowych

Pasaż Golubsko-Dobrzyński Falcon
Parki handlowe

Falcon nabywa od TUFRE park handlowy w Golubiu-Dobrzyniu

Retail parki na inwestycyjnym topie
Parki handlowe

Retail parki na inwestycyjnym topie

McDonald’s z pozwoleniem na budowę na terenie Retail Parku Atut Myszków
Parki handlowe

McDonald’s z pozwoleniem na budowę na terenie Retail Parku Atut Myszków

Trwa rozbudowa CH Nowe Bielawy
Centra handlowe

Trwa rozbudowa CH Nowe Bielawy

Następny artykuł
Action_Siedlce_retail_journal

Action otwiera trzy nowe sklepy jednego dnia

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version