Arena.pl S.A., właściciel platformy zakupowej arena.pl, prezentuje wyniki za Q1 2021. Dzięki konsekwentnej realizacji nowej strategii rozwoju spółki, udało się podnieść główne wskaźniki rozwoju serwisu. Sumaryczna wartość zawartych transakcji wzrosła o 113 proc. rdr., natomiast przychody z tytułu prowizji są o 120 proc. większe.
Jeszcze w tym roku spółka zamierza przenieść notowania z NewConnect na główny parkiet Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Arena.pl prowadzi intensywne działania, których celem jest podniesienie atrakcyjności platformy względem konkurencji. Ostatnie miesiące zaowocowały kilkoma strategicznymi partnerstwami, w tym między innymi, z firmą Brutto. W jej ramach, sprzedawcy zarejestrowani na platformie arena.pl, uzyskają dostęp do usług finansowych za pośrednictwem serwisu brutto.pl. Przeprowadzona została także kampania we współpracy z bankiem PKO BP.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, które udało nam się osiągnąć w pierwszym kwartale. Zdecydowanie odzwierciedlają one nakłady, jakie ponieśliśmy w związku z rozwojem. Rozbudowaliśmy nasz dział programistów, wzmocniliśmy zasoby działu obsługi klienta oraz sprzedaży. W efekcie liczba sesji wzrosła o 20 proc., dokonano też o 23 proc. więcej transakcji niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Średnia wartość koszyka w pierwszym kwartale 2021 podniosła się o aż 73 proc. Zdajemy sobie sprawę z tego, że lockdown i pandemia mają wpływ na wyniki sprzedaży, choć wierzymy, że Polacy przyzwyczaili się już do robienia zakupów w Internecie – mówi Maria Bogajewska, prezes arena.pl.
W ostatnich tygodniach Arena.pl S.A. objęła akcje Ekipa Holding i zapowiedziała rozpoczęcie rozmów dotyczących możliwej współpracy pomiędzy spółkami. Zarząd nie wyklucza nawiązania kolejnych partnerstw strategicznych w nadchodzących miesiącach.
Nasze plany na najbliższe miesiące zakładają przede wszystkim zaprezentowanie kupującym całkowicie odświeżonej ścieżki zakupowej, w tym nowych metod płatności czy dostaw. Cały czas wdrażamy także odświeżoną strategię marketingową, ze szczególnym naciskiem na social media. Efektywne działania w tym zakresie pozwalają nam reinwestować środki i stopniowo zwiększać budżet w tym segmencie. Poza tym mocny nacisk położymy na kooperację z innymi podmiotami – dodaje Bartosz Berliński, wiceprezes ds. marketingu arena.pl.
Jeszcze w tym roku Arena.pl S.A. zapowiada przeniesienie notowań swoich akcji na parkiet główny GPW.
O Arena.pl
Arena.pl S.A. to notowany na NewConnect właściciel Arena.pl – platformy handlowej z wyselekcjonowaną ofertą, która gwarantuje szybkie i bezpieczne zakupy, wyłącznie od sprawdzonych sprzedawców. Na rynku e-commerce serwis wyróżniają duża elastyczność oraz niskie prowizje dla sprzedających.