Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

InPost uruchamia lodówkomaty w kolejnym mieście

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce, Newsy
0

InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie – uruchomi 20 nowych Lodówkomatów w kolejnym mieście w Polsce, czyli we Wrocławiu. Obecnie takie urządzenia InPost są dostępne w Warszawie i Krakowie – łącznie w 50 lokalizacjach. Lodówkomaty InPost działają także przy sklepach Auchan w Piasecznie, Łomiankach i Auchan Jubilerska w Warszawie. Przed wybuchem pandemii według badań Kantar TNS[1] 40% kupujących w sieci chciało odbierać zakupy spożywcze w paczkomatach InPost – dlatego obecnie zapotrzebowanie na Lodówkomaty jest jeszcze większe.

Lodówkomaty InPost mają trzy strefy temperatury – stałą +16°C, chłodzenie +4°C i mrożenie -18°C. Otwory na ściankach skrytki zapewniają przepływ powietrza.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Jesteśmy już po testach Lodówkomatów w Warszawie i Krakowie. Maszyny są doskonale dopracowane i spełniają wszystkie kryteria niezbędne do przechowywania żywności. Oznacza to, że jesteśmy w pełni gotowi na rozwijanie sieci takich maszyn w Polsce. W tym roku jednak skupimy się na skokowym wzroście liczby Paczkomatów w Polsce i Europie – dlatego następne Lodówkomaty będą instalowane w przyszłym roku. To kolejny perspektywiczny obszar, w którym się rozwijamy – oprócz zwiększania zasięgu geograficznego. Pandemia potwierdziła, że zakupy spożywcze online – zwłaszcza w dużych miastach – są coraz bardziej pożądane przez konsumentów. Wygodny sposób odbioru i dostaw w naszych maszynach będzie dodatkowym atutem dla sieci handlowych oraz e-sprzedawców, zwłaszcza że potrafimy zapewnić wyśrubowane terminy dostawy. Jestem przekonany, że segment e-grocery będzie się rozwijał dynamicznie – niezależnie od pandemii, która uwolniła takie mechanizmy i wzmocniła dotychczasowe trendy – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.


[1] Badanie CAWI na reprezentatywnej grupie internautów N=1000, wszyscy dokonali zakupu w Internecie w ciągu ostatnich trzech miesięcy, kwiecień 2019

Tags: InPostPaczkomatyretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Sylwester_Cacek_retail_journal_sfinks_polska

"W 2020 r. mieliśmy tylko dwa miesiące normalnej działalności. W pozostałych działalność Sfinksa zdominowała pandemia, w tym dwa okresy lockdownów" - mówi Sylwester Cacek, Sfinks Polska

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version