Ponad 5 milionów osób pobrało aplikację mobilną CCC. Dzięki niej użytkownicy mają dostęp nie tylko do oferty produktowej, ale także unikalnych treści, które są aktualizowane według bieżących trendów. Chcąc uczcić tę liczbę pobrań, Grupa CCC wystartowała także ze specjalną kampanią promocyjną „5 powodów”, której celem jest pokazanie korzyści płynących z posiadania aplikacji. Do udziału w akcji zaproszono znanych polskich influencerów.
Każdego tygodnia aplikację CCC pobiera na swój telefon średnio 100 tysięcy osób. Obecnie mogą z niej korzystać klienci w Polsce, Czechach, Słowacji, Austrii, Rumunii, na Węgrzech, a od niedawna także w Bułgarii. Treści dla każdego kraju dobierane są indywidualnie, zgodnie z preferencjami konsumentów i lokalnymi trendami.
Pięć milionów pobrań w ok. dwa lata od startu to duży sukces, który jest zasługą całego zespołu, pracującego nad aplikacją. Jej funkcjonalności są cały czas rozwijane, a my dokładamy wszelkich starań, aby naszym klientom oferować najlepsze produkty oraz ciekawe i inspirujące treści. Ta imponująca liczba użytkowników pokazuje, że obrany przez nas kierunek jest zgodny z oczekiwaniem konsumentów – mówi Aleksandra Koclejda, Mobile Content Coordinator w Grupie CCC.
Grupa CCC stale pracuje nad kolejnymi usprawnieniami i wprowadza do aplikacji nowe funkcjonalności, które są przydatne dla użytkowników. Obecnie jej posiadacze mogą skorzystać z wielu ciekawych opcji, które sprawiają, że zakupy są jeszcze prostsze i wygodniejsze. W aplikacji dostępne są m.in.
- Funkcja Visual Search, która pozwala na wyszukiwanie asortymentu na podstawie wgranych przez klienta zdjęć. Algorytm identyfikuje charakterystyczne cechy danego produktu oraz wyszukuje najbardziej podobne z asortymentu sklepu.
- Usługa esize.me, dzięki której klienci mogą wirtualnie przymierzyć obuwie i mieć pewność, że wybiorą właściwy rozmiar.
- Zeskanowanie kodu kreskowego pokaże natomiast dostępność potrzebnego rozmiaru w najbliższych salonach oraz w aplikacji.
- Klub CCC – od marca br. każda osoba posiadająca aplikację mobilną może skorzystać także z nowej odsłony programu lojalnościowego, który codziennie dostarcza im nowe, spersonalizowane oferty, ekskluzywne treści oraz atrakcyjne promocje.
- W aplikacji klienci znajdą także mnóstwo inspiracji i mogą korzystać z modowych porad od stylistów.
„A jaki jest Twój powód?”
Promocji aplikacji mobilnej CCC towarzyszy akcja – „5 powodów”. Jej celem jest zapoznanie klientów ze wspomnianymi funkcjonalnościami oraz usługami dostępnymi z poziomu smartfona. Do współpracy zaproszono znane w Polsce osobowości internetowe. Ambasadorzy akcji opowiedzą w swoich kanałach o zaletach aplikacji CCC. W czasie kampanii zostanie zorganizowany również konkurs „A jaki jest Twój powód?”, w którym 5 osób będzie mogło wygrać voucher na zakupy. Warunkiem dołączenia do niego, jest umieszczenie na Instagramie postu o jednej z zalet aplikacji. Projekt zwieńczy live styling, podczas którego ambasadorki kampanii rozpropagują ideę sisterhood oraz podpowiedzą, jak korzystać z wybranych funkcji aplikacji.
Zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy przedstawicieli młodego pokolenia, ponieważ wiemy, że są to osoby, dla których nowoczesne technologie są naturalnym środowiskiem. Świetnie rozumieją też aktualne trendy i oczekiwania młodszych konsumentów, którzy wolą robić zakupy poprzez aplikacje mobilne niż platformy internetowe. Mamy więc nadzieję, że dzięki rozpoczętej akcji nasi nowi klienci dowiedzą się, że trendy, inspiracje i ulubione produkty są zawsze „pod ręką” – dodaje Aleksandra Koclejda.
O CCC S.A.
CCC S.A. jest jedną z największych detalicznych spółek obuwniczych w Europie Środkowej i jednym z największych producentów obuwia na Starym Kontynencie. Poprzez swoją spółkę zależną eobuwie.pl Grupa CCC jest również liderem rynku obuwia e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży CCC na koniec kwietnia 2021 roku wynosiła 669,3 tys. m2. Grupa CCC jest obecna w 29 krajach – w 22 sprzedaż prowadzona jest w 1003 sklepach stacjonarnych, a w 18 poprzez kanał online. Grupa posiada łącznie 83 platformy online w całej Europie: eobuwie.pl, ccc.eu, Modivo, DeeZee, Gino Rossi. Prestiż i wiarygodność finansową spółki podkreśla obecność na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz udział w gronie 20 największych spółek wchodzących w skład WIG 20.