Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Sprzedaż online Answear.com wzrosła o 37 proc. rdr. w II kwartale 2021 r.

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce
0
Krzysztof_Bajołek_retail_journal_answear

Krzysztof_Bajołek_retail_journal_answear

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej według wstępnych danych wypracował w II kwartale 2021 r. 153 mln zł sprzedaży online, co przekłada się na wzrost o 37 proc. rdr. Skutkowało to również wzrostem przychodów ze sprzedaży, które w II kwartale zwiększyły się o 39 proc. rdr. i wyniosły 145 mln zł. W całym pierwszym półroczu sprzedaż online wzrosła o 53%, a przychody o 55%.

Na uwagę zasługuje wzrost sprzedaży online w drugim kwartale, w stosunku do sprzedaży z pierwszego kwartału obecnego roku, o 27 mln zł, tj. o 21%, pomimo otwarcia galerii handlowych na początku maja. Osiągnięte wyniki potwierdzają, że Answear.com, jako sklep multibrandowy działający wyłącznie on-line, zwiększa swoją sprzedaż bez względu na sytuację pandemiczną, a jako główne czynniki wzrostu Zarząd wskazuje:

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

  • Powiększenie oferty produktowej, wprowadzenie do sprzedaży wielu nowych marek,  zwiększenie zapasu towarów oferowanych klientom do natychmiastowego zakupu;
  • Skuteczne działania marketingowe ukierunkowane na umocnienie marki na wszystkich rynkach na których działa obecnie Spółka, zgodnie z założeniami strategii przedstawianej podczas IPO;
  • Zmiany technologiczne, przepięcie wszystkich rynków na nową platformę e-commerce, włączenie aplikacji mobilnych na wszystkich rynkach, ulepszenia technologiczne wdrożone wraz z nowymi systemami, skutkujące wzrostem konwersji i wartości średniego koszyka;
  • Dalszy rozwój marki własnej, w tym dwie nowe kolekcje specjalne Answear.LAB przygotowane przy współpracy z Pauliną Krupińską, zaoferowane do sprzedaży w drugim kwartale tego roku, wyróżniające Answear na tle konkurencji i przyciągające wielu nowych  klientów.

Po otwarciu galerii handlowych powrót wielu ludzi do zakupów w kanale offline był czymś  naturalnym. Ludzie stęsknili się za tradycyjnym robieniem zakupów, dla dużej części z nich wyjście w weekend do galerii handlowej było pewnego rodzaju rytuałem. Jednak my, jako firma pure e-commerce, nie odczuliśmy tego zbyt mocno, co potwierdzają wyniki za II kwartał. Klienci docenili pracę jaką wykonaliśmy w ciągu ostatniego roku, przede wszystkim zwiększenie oferty produktowej, wprowadzenie do sprzedaży wielu nowych marek, jak np.; Hugo, Boss, Superdry, United Colors of Benetton , Sisley, Tiger of Sweden, Strellson, Nautica, Lyle & Scott, Colmar, Kurt Geiger London i wiele innych. Udane działania marketingowe przeprowadzone na wszystkich rynkach na których prowadzimy sprzedaż, przyczyniły się do znaczącego umocnienia świadomości i pozycji marki na rynku. Wprowadzone zmiany technologiczne poskutkowały wzrostem konwersji i  wartości średniego koszyka. Ponadto większość naszych klientów to świadomi klienci internetowi, którzy wiedzą jakie zalety niesie ze sobą sprzedaż online i nie wracają do sklepów stacjonarnych, nawet po ich otwarciu – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Dodatkowo warto podkreślić kwestie luzowania obostrzeń, które skutkowały powrotem do biur, otwarciem restauracji, możliwością podróżowania czy zezwoleniem na imprezy plenerowe, co naturalnie wywołało potrzebę zakupową i także przyczyniło się do wzrostu sprzedaży, tym bardziej że Answear.com był do tego przygotowany, dysponował szeroką ofertą produktową popularnych marek, przygotowaną specjalnie na ciepły przedwakacyjny okres. Był to ważny czynnik wpływający na sprzedaż w II kwartale.

Staramy się rozwijać naszą platformę. Ciągle dodajemy nowe kolekcje do naszych katalogów, nie zapominając przy tym o rozwoju własnej marki Answear.Lab, oraz o rozwoju technologii która jest niesłychanie ważnym elementem, istotnie wpływającym na skuteczność naszego biznesu. Czujemy, że klienci to doceniają, dzięki czemu nasze wyniki stale się poprawiają. W najbliższej przyszłości planujemy wejście na nowe rynki, co jeszcze bardziej zwiększy zakres naszej działalności i umocni naszą pozycję w regionie CEE – dodaje Krzysztof Bajołek.


O Answear.com:

Answear.com to internetowa platforma sprzedażowa z markową odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami. Sklep oferuje około 94 tys. produktów z ponad 400 światowych marek.

Dominującą część oferty stanowią marki premium (Tommy Hilfiger, Guess Jeans, CK, Diesel, G-Star, Karl Lagerfeld DKNY) oraz marki denimowo-streetwearowe (Pepe Jeans, Levi’s, Lee, Wrangler, Dr.Martens, Quicksilver, Roxy). Całość oferty dopełniają marki sportowo-outdoorowe (Adidas, Nike, Puma, New Balance, The North Face, Columbia, Jack Wolfskin, Helly Hansen), popularne marki z segmentu ekonomicznego (Mango, Gap, Vero Moda, Jack&Jones), oraz marka własna Answear LAB.

Tags: Answear.comretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
nowe_czyżyny_newbridge_retail_journal

Newbridge: Nowe Czyżyny rozwijają ofertę spożywczą

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version