Mieszkańcy Gdańska, Gdyni i Sopotu mogą już robić codzienne zakupy spożywcze w nowym sklepie online. Działalność na trójmiejskim rynku rozpoczęła Barbora.pl – sklep e-grocery działający w krajach bałtyckich, który od stycznia jest obecny w Polsce. Kurierzy sklepu mają dowozić zamówienia do domów klientów jeszcze tego samego dnia. Przy zamówieniu za minimum 100 zł, dostawa jest bezpłatna. Z okazji otwarcia zaplanowano również dodatkowe promocje.
Barbora zadebiutowała w Polsce w styczniu 2021. Pierwszym miastem, które korzysta z oferty sklepu jest Warszawa oraz tereny aglomeracji warszawskiej. Internetowe zakupy spożywcze na Barbora.pl robi tu już około 15 000 mieszkańców. Po debiucie w stolicy kraju, Barbora wdraża następny etap rozwoju działalności w Polsce. Gdańsk, Gdynia i Sopot oraz okoliczne miejscowości – to kolejny obszar, który znalazł się w zasięgu sklepu internetowego.
Od wejścia na polski rynek konsekwentnie wdrażamy nowe standardy codziennych zakupów spożywczych przez Internet. Wierzymy, że teraz uda nam się do nich przekonać również mieszkańców Trójmiasta i okolic, a lada moment także klientów z Łodzi. Wysoka jakość obsługi, szybka i wygodna dostawa produktów tego samego dnia oraz proklienckie podejście to wyróżniki marki Barbora – mówi Andrius Mikalauskas, CEO Barbory w Polsce i dodaje: – Coraz więcej z nas przekonuje się, że zakupy w e-sklepie oszczędzają czas i są wygodniejszym sposobem na szybkie zaopatrzenie się w produkty codziennego użytku. Praca zdalna, zakupy online, wirtualne spotkania i inne nawyki, które przyniosła pandemia, pozostaną z wieloma konsumentami także po tym kryzysie zdrowotnym. Wierzę, że dzięki naszym usługom mieszkańcy i goście Trójmiasta zyskają dodatkowy komfort i wygodę oraz więcej czasu wolnego na spotkania z rodziną czy własne hobby.
Szybka dostawa
Jak zapewnia spółka, zakupy zrealizowane na Barbora.pl do godziny 17.00 są dostarczane pod wskazany adres jeszcze tego samego dnia. Dzięki temu do domów klientów trafiają świeże produkty, w tym pieczywo, ryby, mięso oraz warzywa i owoce od lokalnych dostawców. Klienci mogą również rezerwować preferowane terminy dostawy oraz uzupełniać listę produktów już po zakończeniu transakcji.
Transport zakupów odbywa się specjalnie dostosowanymi do tego celu vanami, wyposażonymi w urządzenia chłodnicze i zamrażarki. Dzięki temu klienci mają gwarancję, że wszystkie produkty będą świeże.
Oferty specjalne
Co tydzień w e-sklepie Barbora kolejne wybrane i ulubione produkty Polaków (TOP 5) są dostępne w atrakcyjnych cenach. Promocje sięgają ponad 60%. Z okazji wejścia do Trójmiasta marka oferuje dodatkowo 25 zł zniżki na pierwsze zakupy oraz bezpłatną dostawę do domu.
Barbora działa w Polsce w oparciu o sprawdzony model biznesowy, który wpłynął na sukces firmy w krajach bałtyckich. Na Litwie, Łotwie i w Estonii marka jest największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku, znanym z wysokiej jakości obsługi i konkurencyjnych cen. Strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w Polsce jest sieć Stokrotka, zarządzana przez Grupę Maxima.
O Barborze
Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność również w Polsce.
Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.
Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. Spółka wyprzedziła swoich konkurentów stając się największym internetowym sklepem spożywczym oraz z artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.