Barbora kontynuuje swoją ekspansję w Polsce. Po sukcesie na warszawskim rynku i wejściu do Trójmiasta, internetowy sklep spożywczy z krajów bałtyckich udostępnia swoje usługi dla mieszkańców Łodzi. Ambicją firmy jest obsługa jak największej liczby klientów w całej Polsce.
Wyróżnikami marki Barbora i jej zespołu są ambicja i szybkość działania. Weszliśmy do Polski z wypracowanym modelem biznesowym, który pozwala nam na szybką ekspansję i oferowanie naszych usług coraz większej liczbie osób. Dlatego, uwzględniając nasze możliwości operacyjne w Warszawie, podjęliśmy decyzję o wejściu również do Łodzi. Łącznie mamy 1,5 mln potencjalnych klientów. Chcemy im zaoferować wysoką jakość obsługi, atrakcyjny wachlarz produktów na potrzeby codziennych zakupów oraz dobre, konkurencyjne oferty promocyjne. Jesteśmy przekonani, że poprzez ekspansję w nowych miastach i budowanie marki Barbora dążymy do wzmocnienia całego rynku e-grocery w Polsce – mówi Andrius Mikalauskas, prezes zarządu Barbora Polska.
W ciągu nieco ponad pół roku działalności zasięg sklepu internetowego Barbora.pl objął Warszawę i tereny aglomeracji warszawskiej, rynek trójmiejski, a teraz także Łódź. Od wejścia do Polski marka konsekwentnie wdraża nowe standardy codziennych zakupów spożywczych przez Internet. Kluczową przewagą Barbory jest bardzo szybka dostawa. Zamówienia zrealizowane do godziny 17.00 są dostarczane pod wskazany adres jeszcze tego samego dnia. Co tydzień marka oferuje również nowe konkurencyjne oferty, zapewniające znaczną oszczędność
w domowym budżecie.
Barbora działa w Polsce w oparciu o sprawdzony model biznesowy, który wpłynął na sukces firmy w krajach bałtyckich. Na Litwie, Łotwie i w Estonii marka jest największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku, znanym z wysokiej jakości obsługi i konkurencyjnych cen. Strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w Polsce jest sieć Stokrotka, zarządzana przez Grupę Maxima.
O Barborze
Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność również w Polsce.
Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.
Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. Spółka wyprzedziła swoich konkurentów stając się największym internetowym sklepem spożywczym oraz z artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.