Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Barbora.pl rozpoczęła sprzedaż w Łodzi

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce, Food
0

Barbora kontynuuje swoją ekspansję w Polsce. Po sukcesie na warszawskim rynku i wejściu do Trójmiasta, internetowy sklep spożywczy z krajów bałtyckich udostępnia swoje usługi dla mieszkańców Łodzi. Ambicją firmy jest obsługa jak największej liczby klientów w całej Polsce.

Wyróżnikami marki Barbora i jej zespołu są ambicja i szybkość działania. Weszliśmy do Polski z wypracowanym modelem biznesowym, który pozwala nam na szybką ekspansję i oferowanie naszych usług coraz większej liczbie osób. Dlatego, uwzględniając nasze możliwości operacyjne w Warszawie, podjęliśmy decyzję o wejściu również do Łodzi. Łącznie mamy 1,5 mln potencjalnych klientów. Chcemy im zaoferować wysoką jakość obsługi, atrakcyjny wachlarz produktów na potrzeby codziennych zakupów oraz dobre, konkurencyjne oferty promocyjne. Jesteśmy przekonani, że poprzez ekspansję w nowych miastach i budowanie marki Barbora dążymy do wzmocnienia całego rynku e-grocery w Polsce – mówi Andrius Mikalauskas, prezes zarządu Barbora Polska.

W ciągu nieco ponad pół roku działalności zasięg sklepu internetowego Barbora.pl objął Warszawę i tereny aglomeracji warszawskiej, rynek trójmiejski, a teraz także Łódź. Od wejścia do Polski marka konsekwentnie wdraża nowe standardy codziennych zakupów spożywczych przez Internet. Kluczową przewagą Barbory jest bardzo szybka dostawa. Zamówienia zrealizowane do godziny 17.00 są dostarczane pod wskazany adres jeszcze tego samego dnia. Co tydzień marka oferuje również nowe konkurencyjne oferty, zapewniające znaczną oszczędność
w domowym budżecie.

Podobne artykuły

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Super-Pharm podsumował wyniki nowej aplikacji – ponad 50 tys. zamówień w 3 miesiące

Oddaj, nie wyrzucaj! CCC i InPost zachęcają: daj swoim butom i ubraniom drugie życie

Santander Consumer Bank: Budowanie customer experience trzeba zacząć od doświadczeń pracowników

Drugie półrocze 2022 na rynku e-grocery – firmy będą musiały zawalczyć o klienta ceną

Barbora działa w Polsce w oparciu o sprawdzony model biznesowy, który wpłynął na sukces firmy w krajach bałtyckich. Na Litwie, Łotwie i w Estonii marka jest największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku, znanym z wysokiej jakości obsługi i konkurencyjnych cen. Strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w Polsce jest sieć Stokrotka, zarządzana przez Grupę Maxima.


O Barborze

Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność również w Polsce. 

Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.

Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. Spółka wyprzedziła swoich konkurentów stając się największym internetowym sklepem spożywczym oraz z artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.

Tags: Barbora
ShareTweet

Podobne artykuły

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Super-Pharm podsumował wyniki nowej aplikacji – ponad 50 tys. zamówień w 3 miesiące
E-commerce

Super-Pharm podsumował wyniki nowej aplikacji – ponad 50 tys. zamówień w 3 miesiące

Oddaj, nie wyrzucaj! CCC i InPost zachęcają: daj swoim butom i ubraniom drugie życie
E-commerce

Oddaj, nie wyrzucaj! CCC i InPost zachęcają: daj swoim butom i ubraniom drugie życie

Santander Consumer Bank: Budowanie customer experience trzeba zacząć od doświadczeń pracowników
E-commerce

Santander Consumer Bank: Budowanie customer experience trzeba zacząć od doświadczeń pracowników

Drugie półrocze 2022 na rynku e-grocery – firmy będą musiały zawalczyć o klienta ceną
E-commerce

Drugie półrocze 2022 na rynku e-grocery – firmy będą musiały zawalczyć o klienta ceną

Zakupy na czacie. Czy dzięki conversational commerce przestaniemy dodawać produkty do koszyka?
E-commerce

Zakupy na czacie. Czy dzięki conversational commerce przestaniemy dodawać produkty do koszyka?

Następny artykuł
Mobilne sklepy Żabka pojawią się m.in. na targach, koncertach i festiwalach

Mobilne sklepy Żabka pojawią się m.in. na targach, koncertach i festiwalach

Najnowsze informacje

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version