Deli2, pionier wśród polskich e-sklepów delikatesowych, uzyskał nominację w konkursie e-Commerce Polska awards 2021 w kategorii Best start in e-commerce. Galę wręczenia nagród zaplanowano na 23 września.
Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli 2 w wydanym komunikacie prasowym podkreśla, że sama nominacja to sukces firmy.
Miło mi poinformować, że głosami jury 9. edycji konkursu e-Commerce Polska awards 2021, Deli2 zostało nominowane w kategorii Best start in e-commerce, dedykowanej dla podmiotów e-commerce. Sama nominacja jest już dla nas dużym wyróżnieniem. Nasz biznes, który tworzymy zaledwie od ośmiu miesięcy, znalazł się w ścisłej czołówce konkursu, który od lat docenia największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce. Co ciekawe, tegoroczna edycja jest rekordowa pod względem liczby zgłoszeń, co tym bardziej jest dla nas satysfakcjonujące – podkreśla prezes Deli2, dodając, że liczy na to, iż firma będzie jednym z laureatów konkursu.
Deli2 oferuje na jednej platformie online produkty od ponad 30 wyspecjalizowanych brandów. Projekt, jak podkreślono w komunikacie, powstał w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, którzy wcześniej korzystali ze stacjonarnych delikatesów, tj. Alma, czy Bomi, a także w następstwie potrzeb i możliwości, które powstały w trakcie trwania pandemii.
W ofercie Deli2 znajdują się m.in. wysokiej jakości produkty lokalne z polskich manufaktur, piekarni oraz winiarni, a także szeroki wybór delikatesowych smakołyków z różnych zakątków świata. Jest to również jedyna platforma sprzedażowa w naszym kraju, w której dostępne są tradycyjne dania kuchni polskiej od znanego restauratora Adama Gesslera.
Deli2 podkreśla, że za sprawą innowacyjnego podejścia w łączeniu dostawców i odbiorców bez kosztownych magazynów umożliwia osiągnięcie rentowności przy stosunkowo niskiej liczbie realizowanych zamówień.
Dzięki zastosowanym w Deli2 technologiom, tj. Magento2, czy SAP Business One, połączyliśmy nowoczesny system sklepowy z wydajnym systemem ERP oraz innowacyjnym narzędziem logistycznym. W ten sposób jesteśmy w stanie w pełni automatyzować większość procesów niezbędnych do sprawnej obsługi konsumentów. Dzięki temu jesteśmy pionierem wśród e-sklepów w Polsce. Sądzę też, że to także jeden z atutów Deli2, który wpłynął na wstępną ocenę naszego biznesu w oczach jury – podkreśla prezes Deli2.
Deli2 informuje o dywersyfikacji kierunków dostaw. Do niedawna e-sklep spółki funkcjonował jedynie na terenie Warszawy. Od końca lipca br. oferta Deli2 dostępna jest również w Łodzi. Na tym jednak nie koniec, bowiem w ciągu najbliższych 2-3 lat firma chce realizować dostawy także we Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, a także w Trójmieście. Do końca 2024 roku Deli2 zamierza dotrzeć ze swoją ofertą do ok. 10 mln klientów. Środki na jej rozwój i dokapitalizowanie bieżących procesów, spółka czerpie z tegorocznej emisji prywatnej, w ramach której pozyskała 1 mln zł. Wycena Deli2 to ok. 8 mln zł.
Jak wynika z raportu Digital 2021 July Global Statshot Report, Polska znajduje się na 2. miejscu na świecie pod względem zakupów online. Miło mi, że jesteśmy częścią tego niezwykle prężnie rozwijającego się rynku. Wzrost zainteresowania tematyką e-commerce, m.in. w segmencie spożywczym, daje nam wiatr w żagle do obierania kolejnych celów w rozwoju biznesu Deli2, o których więcej już niebawem – podsumowuje Bartosz Kaziemierczuk.
O Deli2
Delikatesy premium Deli2 to spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments. Firma powstała w 2020 r. Profil działalności spółki opiera się na oferowaniu produktów spożywczych pochodzących od najlepszych i sprawdzonych dostawców w jednym miejscu, umożliwiając dostęp do szerokiej palety towarów wysokiej jakości. To innowacyjny projekt na polskim rynku spożywczym, który łączy najlepsze delikatesy, piekarnie, winiarnie i sklepy z żywnością ekologiczną w jeden adres on-line. Serwis deli2.pl jako jedyny na warszawskim rynku posiada w ofercie tradycyjne dania kuchni polskiej Adama Gesslera. W ciągu najbliższych dwóch, trzech lat platforma delikatesy online deli2.pl planuje dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów.