Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Przybywa zwierząt domowych, e-sklepy zoologiczne korzystają

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w E-commerce
0
Profeina/Unplash

Profeina/Unplash

Prawie połowa polskich gospodarstw domowych ma co najmniej jednego psa lub kota. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat w polskich domach pojawiło się kilkaset tysięcy nowych pupili. Trend ten jest korzystny m.in. dla e-sklepów zoologicznych – w pierwszym półroczu tego roku łączna wartość transakcji w sklepach z produktami dla zwierząt i korzystających z usługi Shoper Płatności, była dwukrotnie wyższa niż w całym 2019 roku.

Aż 42 proc. gospodarstw domowych w Polsce posiada co najmniej jednego psa lub kota. Dane te plasują nas – obok Czechów i Rumunów – w czołówce europejskiej. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat w polskich domach przybyło kilkaset tysięcy nowych pupili, do czego w znacznym stopniu przyczynił się trudny czas pandemii.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Z danych Euromonitor International wynika, że w 2019 roku, czyli tuż przed pandemią w Polsce było mniej niż 20 mln zwierząt domowych, podczas gdy w 2020 roku już 20,35 mln. Do końca tego roku prognozowany jest wzrost o blisko pół miliona.

Wśród zwierząt domowych dominują oczywiście psy (7 mln 848 tys.), ale ich przewaga nad drugimi w zestawieniu kotami, topnieje. Prognozuje się, że w końcówce tego roku będzie 7 mln 81 tys. kotów, podczas gdy pod koniec zeszłego roku było ich 6 mln 835 tys.

Na dynamicznie rosnącej liczbie domowych puplili korzystają zoologiczne e-sklepy.

Statystyki platformy Shoper pokazują, że łączna wartość transakcji w sklepach z produktami dla zwierząt i korzystających z usługi Shoper Płatności w pierwszym półroczu tego roku była dwukrotnie wyższa niż w całym 2019 roku.

Dlaczego klienci wybierają e-sklepy zoologiczne?

Bez względu na lockdown, dla branży zoologicznej internetowy kanał dystrybucji i sprzedaży jest wyjątkowo dogodny – podkreśla Artur Halik, Head of Sales na platformie Shoper, dostarczającej oprogramowanie do prowadzenia sprzedaży online. Klienci wybierają go choćby dlatego, że często w ich okolicy brakuje dobrze wyposażonego sklepu. Dzięki e-commerce można łatwo porównać ze sobą różne produkty, a także otrzymać dostawę wprost pod drzwi. W przypadku ciężkich toreb z karmą czy żwirkiem dla kota, ma to duże znaczenie – dodaje.

Właściciciel sklepów zoologicznych odpowiadają na zapotrzebowanie klientów, m.in. dbając o zaopatrzenie w wysokiej jakości produkty uwzględniające wiele potrzeb, jak np. alergie pokarmowe.

Oferta sklepów internetowych jest nie tylko coraz bogatsza, ale i bardziej wyspecjalizowana. Wśród sklepów, z którymi współpracujemy, są np. takie, które oferują produkty tylko dla kotów, jak choćby Pociechowo lub skoncentrowane na określonym typie produktów, jak Legovisko z posłaniami dla psów czy E-hunter z akcesoriami. Ciekawy pomysł realizuje także Paka dla Zwierzaka, gdzie w modelu subskrypcyjnym można zamówić box z jedzeniem, zabawkami i akcesoriami, który raz w miesiącu trafi do naszego pupila. A to oczywiście nie wyczerpuje pomysłów na to, co można dzisiaj sprzedawać przez internet – tłumaczy Artur Halik z Shopera.

Tags: Shoper
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Punkty szczepień przeciw COVID-19 ruszają w Westfield Arkadia

Punkty szczepień przeciw COVID-19 ruszają w Westfield Arkadia

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version