Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

TaniaKsiazka.pl sponsorem białostockiego biegu dla dzieci

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w E-commerce
0
łukasz_kierus_tania_książka_retail_journal

łukasz_kierus_tania_książka_retail_journal

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Już 18 września miłośnicy sportu będą mogli wziąć udział w kolejnej edycji Białystok Biega. Do uczestnictwa zaproszeni są nie tylko zaprawieni w bojach biegacze, ale również dzieci. Z myślą o najmłodszych stworzono specjalny program Super Biegacz, w ramach którego pociechy będą mogły wystartować w 4 różnych biegach. Jednym z nich będzie Moltani Kids Run, którego tytularnym sponsorem została księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl.

We wrześniu białostoczanie po raz 11 będą mogli wziąć udział w corocznej edycji Białystok Biega. Swoich sił będą mogli spróbować także najmłodsi, startując w specjalnych, dedykowanych im biegach. Jednym z nich będzie Moltani Kids Run, nad którym patronat objęła księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl.
Od lat współpracujemy z fundacją Białystok Biega przy okazji różnych biegów organizowanych na terenie miasta. Tegoroczny Moltani Kids Run jest dla nas szczególnie ważny, bo skupia się właśnie na najmłodszych uczestnikach. Zachęcanie dzieci do aktywności fizycznej i zdrowego wysiłku jest niezwykle istotne zwłaszcza teraz, kiedy pandemia uziemiła wszystkich w domach, a pociechy na ponad rok straciły możliwość uczęszczania na zajęcia sportowe. Staramy się także dawać dobry przykład – w biegu wezmą udział również pociechy naszych pracowników – wyjaśnia Łukasz Kierus, prezes zarządu spółki Glosel, pod parasolem której znajdują się marki takie jak TaniaKsiazka.pl i Bee.pl.
Podobnego zdania są również organizatorzy biegów dla dzieci, którym od 10 lat przyświeca misja propagowania sportu wśród najmłodszych uczestników.
Przed pandemią w organizowanych przez nas wydarzeniach dla dzieci wzięło udział prawie 6 tysięcy zawodników, co robiło niesamowite wrażenie. Teraz, po rocznej przerwie, wracamy do imprez biegowych dla najmłodszych i wiem, że czekały na to zarówno dzieciaki, jak i ich rodzice. Zainteresowanie jest bardzo duże, a na starcie ponownie stanie kilkuset małych zawodników. To ciekawe, że w szkołach jest problem z zajęciami z wychowania fizycznego, uczniowie przychodzą na nie ze zwolnieniami… a jednocześnie czekają na biegi, które dla nich organizujemy – dodaje Grzegorz Kuczyński, prezes fundacji Białystok Biega.

Jakie atrakcje czekają na uczestników?

Choć mogłoby się wydawać, że bieg sam w sobie jest wystarczającą atrakcją, organizatorzy zapewniają, że na uczestników imprezy czekają również inne rozrywki.
W przygotowanych pakietach startowych uczestnicy znajdą specjalne gadżety TaniaKsiazka.pl, a w oczekiwaniu na start zgromadzonych gości zapraszamy do spędzenia czasu w specjalnie przygotowanym namiocie, w którym będzie można kupić książeczki dla dzieci i młodzieży. Na najmłodszych czeka również ścianka do zdjęć. Oczywiście odwiedzi nas również maskotka księgarni, uroczy Moltani, który będzie dodatkowo zagrzewał biegaczy – zapewnia Edyta Niewińska z księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl.
Podczas imprezy dzieci będą mogły zawalczyć także o kolejne odznaczenie – tytuł Super Biegacza.
Super Biegacz to cykl czterech biegów dla dzieci. Na każdym z nich mali zawodnicy otrzymują nalepkę związaną z tym biegiem, którą mogą wkleić do specjalnej książeczki. Po zebraniu trzech (z czterech) nalepek, dziecko otrzyma specjalny medal Super Biegacza. Akcję organizujemy od 4 lat i widzimy, że dzięki temu dzieci pilnują rodziców, kiedy powinni zapisać pociechę na kolejny bieg – wyjaśnia Grzegorz Kuczyński.

Kto może wziąć udział w biegu?

W ramach Moltani Kids Run odbędą się trzy konkurencje – biegi na 100, 600 i 1000 metrów. Każdy z nich przygotowany jest dla innej grupy wiekowej. W najkrótszym dystansie udział będą mogły wziąć dzieci między 2 a 5 rokiem życia. Bieg na 600 metrów przeznaczony jest dla pociech w wieku od 6 do 10 lat, a najdłuższa trasa czeka na dzieciaki między 11 a 15 rokiem życia.
Do udziału zachęcamy dzieci od 2 do 15 lat. Poziom sportowy nie ma najmniejszego znaczenia. Nagradzamy medalem każde dziecko, które przekroczy linię mety, bez względu na to, czy przybiegnie pierwsze, czy ostatnie – i to chyba najmłodszym podoba się najbardziej. Wychodzimy z założenia, że sport w takim wieku ma być zabawą – jesteśmy od tego, żeby zachęcić maluchy do aktywności. Na ostrą rywalizację będą miały jeszcze czas – podsumowuje Grzegorz Kuczyński.
Chcąc zgłosić udział dziecka w biegu Moltani Kids Run należy zarejestrować je na dedykowanej stronie Fundacji Białystok Biega i opłacić składkę partycypacyjną w wysokości 29 złotych. Chętni powinni się jednak pospieszyć, ponieważ liczba uczestników biegu jest ograniczona.

O Księgarni TaniaKsiazka.pl

TaniaKsiazka.pl to istniejąca od 2006 roku, prężnie rozwijająca się księgarnia online z siedzibą w Białymstoku. TaniaKsiazka.pl to marka należąca do spółki Glosel. Jej misją jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i poszerzanie grona polskich czytelników. W asortymencie sklepu znajduje się ponad 400 tys. produktów, wśród których dostępne są m.in. książki, gry i zabawki. TaniaKsiazka.pl stale powiększa sieć stacjonarnych punktów odbioru zamówień online. Obecnie w całej Polsce jest ich 18, a do końca roku powstanie kilkadziesiąt kolejnych. Od 2020 roku marka organizuje TargiKsiążki.Online. Ostatnia edycja przyjęła formę festiwalu literackiego WyCzytOn, w którym wzięło udział ponad 3 miliony czytelników.

Glosel to firma specjalizująca się głównie w obszarach sprzedaży książek oraz produktów FMCG w internecie. Pod jej parasolem działają marki, takie jak TaniaKsiazka.pl i Bee.pl. Siedziba firmy mieści się w industrialnie urządzonym biurze w Białymstoku. Dodatkowo, spółka posiada ponad 8 tys. mkw. powierzchni magazynów w nowoczesnym kompleksie Panattoni Park, z którego realizuje zamówienia. Glosel zarządza także 5 księgarniami zlokalizowanymi w północno-wschodniej Polsce.

Opublikowała Urszula Szwczyk.

Tags: TaniaKsiazka.pl
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Deloitte: Na skutek pandemii wartość rynku mody i dóbr luksusowych zmniejszyła się o jedną piątą

Deloitte: Na skutek pandemii wartość rynku mody i dóbr luksusowych zmniejszyła się o jedną piątą

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version