Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Auchan uruchamia sprzedaż internetową na Górnym Śląsku

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w E-commerce
0
Wikimedia/BKP

Wikimedia/BKP

Auchan Retail Polska kontynuuje rozwój sprzedaży online. Od 13 września br. firma rozszerza zakres swoich usług e-commerce o kolejne miasta, tym razem z obszaru Górnego Śląska. To kolejny region Polski, po Warszawie i Wrocławiu, w którym zakupy zamówione online będą dostarczane bezpośrednio do domów klientów.

Nową usługą objętych będzie ponad milion klientów, mieszkańców 8 miast na terenie Górnego Śląska: Katowic, Zabrza, Bytomia, Rudy Śląskiej, Chorzowa, Siemianowic Śląskich, Świętochłowic i Mikołowa.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Sprzedaż online w kolejnych dużych miastach

Zakupy przez internet są kluczowym elementem strategii rozwoju biznesu naszej firmy, dlatego stale inwestujemy w rozwiązania e-commerce. Cieszymy się, że teraz także mieszkańcy Górnego Śląska będą mogli korzystać z tej wygodnej i bezpiecznej ścieżki zakupowej. Jeszcze w tym roku chcemy rozszerzyć tę usługę na kolejne miasta. W najbliższych tygodniach startujemy ze sprzedażą internetową w Krakowie – komentuje cytowana w komunikacie prasowym Małgorzata Piekarska, Dyrektor Marki/Klienta/Data/ Digital/IT Auchan Retail Polska. – Połączenie platform zakupowych w jeden wspólny adres: zakupy.auchan.pl z pewnością zostanie docenione przez klientów i wierzę, że w Warszawie szybko się do tej zmiany przyzwyczają – dodaje.

Opracował Radosław Święcki.

ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Sklep CCC

Adam Marciniak w zarządzie Grupy CCC

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version