Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Zdrowa Krowa otworzy się w łódzkiej Fuzji

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Najemcy
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Restauracja Zdrowa Krowa otworzy swój pierwszy lokal w łódzkiej Fuzji, wielofunkcyjnym kompleksie realizowanym przez Echo Investment. Otwarcie planowane jest na pierwszy kwartał przyszłego roku.

Nowy najemca zajmie jeden z historycznych budynków zlokalizowanych w Ogrodach Anny z widokiem na secesyjną zabytkową elektrownię Scheiblerów. Lokal o powierzchni 128 mkw. będzie pierwszym konceptem tej sieci w Łodzi. Zdrowa Krowa serwuje najwyższej jakości wołowinę, steki, a także własnoręcznie przygotowywane na miejscu sosy i dressingi. Do tego wypiekane zgodnie z autorską recepturą bułki oraz warzywa i owoce od lokalnych dostawców. Nie brakuje propozycji w wersji wegetariańskiej i wegańskiej, a także keto&paleo. Koncept działa na zasadach franczyzy i posiada już swoje lokale m. in. w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie. Przekazanie budynku najemcy zaplanowane jest na październik tego roku.

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

Wybierając lokalizację, w której powstanie Zdrowa Krowa, zwracamy uwagę na jej spójność z naszą marką i konceptem restauracyjnym. Fuzja w Łodzi, gdzie spotykają się różnorodne przestrzenie, idealnie wpisuje się w te założenia. Aranżację każdej naszej restauracji dostosujemy do lokalizacji, dlatego bardzo zależy nam na tym, aby nowoczesne wnętrza w pełni wkomponowały się w historię tego miejsca. Żeby jeszcze mocniej podkreślić związek naszej marki z miastem, w restauracji znajdzie się miejsce na specjalną grafikę, do wykonania której zaprosimy miejscowego artystę. Oprócz zadbania o wystrój wnętrza, dużą wagę przykładamy także do aranżacji dużego ogródka gastronomicznego. Nie zabraknie specjalnej i niebanalnej strefy dla dzieci. Chcemy, aby Zdrowa Krowa w Fuzji, stała się miejscem, które będzie odwiedzane przez cały dzień, zarówno pracujących w tym miejscu, rodziny z dziećmi, a także szukających miejsca na wieczorne spotkania z przyjaciółmi – mówi Robert Kuc, CEO sieci franczyzowej Zdrowa Krowa.

 

W ramach franczyzy funkcjonują trzy koncepty: „smile&wine”, „slow food fast” oraz „street slow food”. Zdrowa Krowa w Fuzji będzie działała w koncepcie „smile&wine”.

W ofercie restauracji, która będzie otwarta od rana do późnego wieczora, znajdzie się bogata oferta śniadań, najprzeróżniejszych dań sezonowych, burgerów oraz steków, a także przystawek, deserów i koktajli – opowiada Robert Kuc.

Otwarcie Zdrowej Krowy w Fuzji planowane jest na pierwszy kwartał 2022 roku. W tym momencie rozpoczynają się poszukiwania franczyzobiorcy, który poprowadzi to miejsce.

Fuzja przyciąga biznes, co nie dziwi ze względu na znakomitą lokalizację kompleksu w samym sercu miasta, ale też niezwykły charakter samej inwestycji, która powstaje na pofabrycznym terenie dawnego imperium Karola Scheiblera. Zdrowa Krowa to koncept, który stawia przede wszystkim na jakość i dostosowanie oferty do potrzeb lokalnej społeczności. Te wartości są zbieżne z naszym postrzeganiem biznesu i tym, jak widzimy tworzenie przyjaznych miejsc spotkań. Ze Zdrową Krową mamy okazję współpracować także przy innych naszych inwestycjach, dlatego podpisanie kolejnej umowy najmu jest dla nas nobilitacją i potwierdzeniem obopólnego zaufania. Restauracja idealnie wpisze się w klimat Fuzji. Jesteśmy pewni, że kulinarna oferta Zdrowej Krowy zachwyci łodzian i wszystkich gości naszego kompleksu – mówi Marcin Szlufik, senior leasing manager w Echo Investment.

Fuzja to wieloetapowa inwestycja, która łączyć będzie funkcję biurową, handlowo–usługową, gastronomiczną, a także budynki mieszkalne, plac miejski (Ogrody Anny) i otwarte, zielone tereny wspólne liczące blisko 4 ha. Wszystko w otoczeniu historycznej zabudowy dawnych zakładów włókienniczych Karola Scheiblera, które stanowią dziedzictwo Łodzi Fabrycznej. Łącznie na 8 ha zlokalizowanych będzie 20 budynków, z czego 14 to obiekty historyczne.

Tags: Fuzja
ShareTweet

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”
Najemcy

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Widok na Centrum handlowe Nowe Czyżyny, Kraków
Centra handlowe

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska
Najemcy

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?
Najemcy

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long
Najemcy

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long

Następny artykuł
Sekretarz IGGP dla Retail Journal: „Do pozwu przeciwko Skarbowi Państwa przystąpiło 580 firm” [WYWIAD]

Sekretarz IGGP dla Retail Journal: "Do pozwu przeciwko Skarbowi Państwa przystąpiło 580 firm" [WYWIAD]

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version