Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Galeria Wiślanka wzbogaciła się o nowego najemcę

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Najemcy
1
galeria_wiślanka_retail_journal

galeria_wiślanka_retail_journal

Wielbiciele najwyższej jakości wyrobów czekoladowych od teraz mogą je znaleźć w Galerii Wiślanka. W centrum handlowo-rozrywkowym otwarto pierwszy w Żorach stacjonarny punkt sprzedaży marki Karmello Chocolatier. Klienci mają do wyboru kilkadziesiąt rodzajów ręcznie tworzonych czekoladek, pralin, trufli czy francuskich makaroników oraz mogą zakupić aromatyczną kawę wypalaną w nowo powstałej palarni Karmello.

Marka Karmello Chocolatier od lat znana jest koneserom słodyczy gustującym w najwyższej jakości czekoladowych produktach tworzonych w oparciu o wyjątkowe rzemieślnicze receptury. Punkt w Galerii Wiślanka oferuje nie tylko najlepiej znane klientom produkty, ale także wyroby z linii ekskluzywnej oraz Karmello Gold Line. W asortymencie można więc znaleźć wyjątkowe połączenia, jak m.in.: trufle o smaku imbirowej truskawki, owocowego karmelu, czekoladki mango z szafranem, zielone jabłko z miętą, porzeczkę z trawą cytrynową czy różową czekoladę ruby z migdałami. Ponadto klienci Galerii Wiślanka mogą na miejscu nabyć francuskie makaroniki oraz kawę w ziarnach wypalaną w palarni sieci Karmello Chocolatier.

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

Przy wyborze nowych lokalizacji dla punktów sprzedaży decydujemy się na obiekty handlowe z największym potencjałem w kraju. Naszym celem jest zapewnienie wielbicielom smaku czekolady wyjątkowego customer experience. Pragnąc zaspokoić potrzeby i najróżniejsze gusta naszych klientów w gamie produktów posiadamy czekoladki oraz praliny w kilkudziesięciu zróżnicowanych smakach, owoce w czekoladzie, doskonałe tabliczki czekolady z najwykwintniejszymi dodatkami – mówi Dawid Dobrzański, właściciel firmy Karmello Chocolatier. – Wyróżnia nas niespotykana nigdzie indziej bezkompromisowa jakość produktów, którą możemy zapewnić dzięki korzystaniu z najlepszych surowców oraz stosując autorskie receptury rzemieślnicze. Nasze artykuły charakteryzują się eleganckimi opakowaniami, a ponadto umożliwiamy klientom tworzenie własnych zestawów czekoladek oraz personalizację opakowań zależnie od okazji. W Galerii Wiślanka również dajemy możliwość zamówienia produktów z logotypem własnej firmy, by wręczyć je swoim kontrahentom jako słodki podarunek – dodaje Dawid Dobrzański.

O Galerii Wiślanka

Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), na której swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, Douglas, 4F, Orsay, Diverse, Solar, Tatuum, Ryłko, Wojas, Sizeer, Greenpoint, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, KS Sport, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Bytom, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco. W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Makarun, Burger Route 66, American Ice Dream, Sopelek czy Lodomania. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.

Tags: Galeria WiślankaKarmello Chocolatier
ShareTweet

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”
Najemcy

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Widok na Centrum handlowe Nowe Czyżyny, Kraków
Centra handlowe

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska
Najemcy

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?
Najemcy

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long
Najemcy

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long

Następny artykuł
Dealz oraz TEDi dołączyli do najemców Parku Handlowego Retalia w Grodzisku Mazowieckim

Dealz oraz TEDi dołączyli do najemców Parku Handlowego Retalia w Grodzisku Mazowieckim

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version