Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Luisa Spagnoli wśród jesiennych nowości w Designer Outlet Warszawa

Designer Outlet Warszawa – największe w Polsce centrum outletowe z modą premium przyciąga światowe marki.

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Najemcy
0

Do grona najemców dołączył salon z włoską modą sygnowaną nazwiskiem Luisa Spagnoli. Salon zajmuje powierzchnię prawie 130 mkw. i ulokowany jest tuż przy wejściu do nowej części handlowej centrum. W ofercie tej uznanej włoskiej marki znajdują się klasyczne kroje, eleganckie, oryginalne propozycje dla kobiet, które cenią najwyższą jakość tkanin, doskonałe krawiectwo i wzornictwo.

Luisa Spagnoli ma niemal stuletnią historię, powstała w 1928 roku. Od tamtej pory nie tylko Włoszki zawdzięczają marce szykowne, ciepłe szale czy swetry. Kostiumy, garnitury czy płaszcze sygnowane znakiem jakości Luisa Spagnoli noszą dziś m.in. księżna Kate, Sophia Loren, czy w Polsce Barbara Kurdej-Szatan i pierwsza dama Agata Duda.

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

Szczególnie po otwarciu nowej części handlowej, oferta Designer Outlet Warszawa stale rośnie. Centrum proponuje klientom atrakcyjny wybór odzieży i akcesoriów wielu znanych marek premium, sportowych czy outdoorowych.

Jesteśmy dumni z faktu, że możemy sukcesywnie rozszerzać nasze portfolio i gościć coraz więcej uznanych, globalnych marek premium w jednym miejscu – w Designer Outlet Warszawa – podkreśla Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa. Duże zainteresowanie powierzchniami handlowymi, nowe atrakcyjne otwarcia to kolejny dowód na to, że światowa moda jest u nas w zasięgu ręki polskiego klienta.  – dodaje Katarzyna Ciemińska.

W gronie marek, które niedawno otworzyły salony w Designer Outlet Warszawa, znalazły się już tak topowe brandy jak: Lacoste, MaxMara, Swarovski czy Tous.

O Designer Outlet Warszawa

Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć m.in.: Armani, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Lacoste, MaxMara, Pandora, Pinko, Tous czy Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów. W 2020 roku Designer Outlet Warszawa został nagrodzony srebrną statuetką „Najlepsze Centrum Wyprzedażowe Roku – Best Performance“, w jednym z najważniejszych konkursów branżowych w Polsce – PRCH Retail Awards. W 2021 roku centrum zostało laureatem pierwszej nagrody w konkursie Prime Property Prize w kategorii Inwestycja Roku – Rynek Powierzchni Handlowe.

Opublikowała Urszula Szewczyk.

Tags: Designer Outlet WarszawaLouisa Spagnoli
ShareTweet

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”
Najemcy

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Widok na Centrum handlowe Nowe Czyżyny, Kraków
Centra handlowe

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska
Najemcy

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?
Najemcy

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long
Najemcy

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long

Następny artykuł
WYWIAD: Yoram Reshef o planach rozwoju Blue City oraz o efektywnym zarządzaniu

Jarmark produktów regionalnych wraca do Blue City

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version