Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Zbigniew Markowski i Karol Olejniczak, Giacomo Conti i Sunset Suits – Intensywna ekspansja i poszukiwanie lokalizacji

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Najemcy
1

Po ostatniej publikacji obserwujemy ogromne zainteresowanie reaktywacją marki Sunset Suits oraz produktami z jej kolekcji – zaznaczają Zbigniew Markowski i Karol Olejniczak właściciele marek Giacomo Conti i reaktywowanej Sunset Suits.

Aneta Urban: Czy zaskoczenie to dobre słowo, które zobrazuje to co się wydarzyło po rozpoczęciu sprzedaży produktów Sunset Suits w sklepie internetowym?

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

Karol Olejniczak: Poruszenie w branży mody męskiej związane z powrotem marki Sunset Suits w zasadzie nas nie zaskoczyło, choć muszę przyznać, że jego szeroki zasięg przerósł nasze najśmielsze oczekiwania.

Z czym w praktyce wiązało się wspominane wcześniej „poruszenie”?

Karol Olejniczak: Od momentu pojawienia się w sprzedaży produktów Sunset Suits, które klienci mogą kupić za pośrednictwem sklepu internetowego Giacomo Conti – giacomo.pl, obserwujemy nie tylko ponadprzeciętne zainteresowanie produktami marki Sunset Suits mierzone za pomocą wzmożonej konwersji, ale również bardzo pozytywne reakcje klientów w mediach społecznościowych. Niezwykłym zaskoczeniem jeśli o nim w tym miejscu mowa, są liczne pytania klientów dotyczące rozwoju marki Sunset Suits kierowane do pracowników działu obsługi. Dziesiątki rozmów i opinii pozwala jednoznacznie stwierdzić, że klienci bardzo dobrze przyjęli nie tylko sam powrót i plany marki, ale przede wszystkim zaprojektowaną kolekcję odzieży, a przecież to dopiero początek.

Taka reakcja musi napawać optymizmem?

Cieszy nas, że klienci są bardzo ciekawi dalszych kroków w zakresie ekspansji i już nie mogą doczekać się startu pierwszych salonów stacjonarnych. Sentyment klientów do brandu Sunset Suits i ich lojalność są zaskakujące. Wspominają ją z czasów świetności gdy była ich pierwszym wyborem zakupowym. Dobrym przykładem, który zobrazują tę sytuację są na przykład zdjęcia klientów w garniturach Sunset Suits, które docierały do naszego działu obsługi. – odpowiada Zbigniew Markowski.

W takim razie, czy zdradzicie Panowie zainteresowanym dalsze plany? Gdzie zobaczymy pierwsze salony Sunset Suits?

Karol Olejniczak: Odpowiadając na potrzeby klientów już od dłuższego czasu intensywnie poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji w galeriach handlowych, w których już niebawem zostaną otwarte salony pod szyldem Sunset Suits. W całym procesie niezwykle istotne jest doświadczenie zdobyte podczas długoletniej działalności salonów Giacomo Conti.

Jakich lokalizacji Panowie poszukujecie?

Zbigniew Markowski: Nasz wybór pada na galerie dobrze skomercjalizowane posiadające bogaty wachlarz sklepów różnych kategorii. Pod uwagę brane będą w pierwszej kolejności lokale o pow. 100 – 120 m2 zlokalizowane w bliskim sąsiedztwie innych salonów z branży mody męskiej. Poszukiwania nie ustają, jednakże jesteśmy zdeterminowani, aby lokale spełniały wymogi określone w strategii rozwoju.

To brzmi naprawdę ciekawie. Może poznamy więcej szczegółów?

Zbigniew Markowski: Już niebawem będziemy mieli dla naszych klientów wiele niespodzianek. Jedną z nich będą otwarcia pierwszych salonów stacjonarnych Sunset Suits. Stawiamy na nowoczesne salony, w których  klient będzie czuł się wygodnie. Salony będą przestrzenne z ekspozycją produktów dostosowaną do najnowszych trendów visual merchandisingu. Ma to na celu zapewnienie klientom poczucia komfortu oraz zadowolenia z zakupów. Doskonale wiemy, że wybór garniturów, tym bardziej ślubnych, to proces długi, a podjęcie decyzji nie jest łatwe.  W związku z tym stawiamy na to, aby klient w naszych salonach czuł się wyjątkowo.

Czy tak jak dotychczas będą Panowie stawiać na dodatkowe usługi dla klientów?

Karol Olejniczak: Lokalizacja i wygląd salonów stacjonarnych Sunset Suits to nie wszystko. Odnosząc się do naszego doświadczenia niegdyś w Sunset Suits, ale również tworząc brand Giacomo Conti, stawiać będziemy na dbałość o detale, produkty ponadczasowe o wyróżniających się wzorach. Jesteśmy przekonani, że idealna obsługa, profesjonalne doradztwo oraz maksymalizacja możliwości wykorzystania usług Premium takich jak szycie na miarę i korekty krawieckie to klucz do sukcesu.

Wracając do niespodzianek, co mają Panowie dokładnie na myśli?

Zbigniew Markowski: Ekspansja marki Sunset Suits to nie tylko salony stacjonarne, ale również rozwój nowej platformy sprzedażowej. Trwają prace nad uruchomieniem dedykowanej platformy e-commerce, która w sposób szczególny podkreśli prezentację produktów i bogactwo oferty. Wstępne analizy i badania dobiegły końca, ale cały proces wdrożenia będzie czasochłonny i wymagający wielu zasobów. Tylko skrupulatne podejście do niego daje możliwości wykorzystania najlepszych, proponowanych na rynku rozwiązań narzędzi internetowych. Strategia marki obejmuje rozszerzenie oraz dywersyfikację asortymentu w taki sposób, aby każdy klient znalazł produkty dopasowane idealnie do potrzeb. – kończy Zbigniew Markowski.

O Sunset Suits

Sunset Suits to bardzo znana historycznie marka odzieżowa. Produkty Sunset Suits wyróżniała, nie tylko klasyczna elegancja i modne kroje czy wzornictwo, ale również krawiectwo na bardzo wysokim poziomie. Wspaniały serwis oferujący możliwość dokonywania korekt krawieckich to usługa Premium, która do dziś praktykowana jest we wszystkich salonach Giacomo Conti.

Tags: Giacomo COnti
ShareTweet

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”
Najemcy

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Widok na Centrum handlowe Nowe Czyżyny, Kraków
Centra handlowe

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska
Najemcy

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?
Najemcy

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long
Najemcy

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long

Następny artykuł
Parki handlowe i centra convenience nadal w fazie wzrostu. W I poł. 2021 r. deweloperzy dostarczyli 103 000 mkw. powierzchni

Parki handlowe i centra convenience nadal w fazie wzrostu. W I poł. 2021 r. deweloperzy dostarczyli 103 000 mkw. powierzchni

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version