Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Answear.com ze wzrostem przychodów o 56 proc. w I półroczu 2021 r.

Pomimo otwarcia galerii handlowych, po okresie lockdownów związanych z pandemią COVID-19, sprzedaż Answear.com w II kw. 2021 r. była lepsza niż w I kw. 2021 r.

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w E-commerce
0
Krzysztof_Bajołek_retail_journal_answear

Krzysztof_Bajołek_retail_journal_answear

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podsumowuje I półrocze 2021 r. W minionym okresie Spółka wypracowała bardzo dobre wyniki finansowe, przychody zwiększyły się o 56 proc. rdr. do blisko 270 mln zł, z kolei EBITDA urosła o przeszło 44 proc. do 17,6 mln zł. Konsekwentny wzrost skali biznesu to przede wszystkim efekt stale poszerzanej oferty produktowej oraz szerokozasięgowej kampanii marketingowej.

Zakończyliśmy kolejny bardzo dobry kwartał, w którym odnotowaliśmy dynamiczny wzrost naszego biznesu. W związku z wejściem na giełdę i dokapitalizowaniem Spółki bariery finansowe zostały zlikwidowane, dzięki czemu mogliśmy zintensyfikować działania marketingowe i z powodzeniem realizować naszą startegię rozwoju. Widzimy, że bezpośrednio wpływa to na wzrost naszej sprzedaży – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Warto podkreślić, iż pomimo otwarcia galerii handlowych, po okresie lockdownów związanych z pandemią COVID-19, sprzedaż Answear.com w II kw. 2021 r. była lepsza niż w I kw. 2021 r. Potwierdza to, że Answear.com będąc multibrandową platformą działającą wyłącznie w kanale online konsekwentnie zwiększa swoją sprzedaż, bez względu na sytuację pandemiczną. Dodatkowo, Spółka dzięki rosnącym przychodom ze sprzedaży oraz poprawie marży, zwiększyła w I półroczu 2021 r. budżet marketingowy do poziomu 15,1 proc. sprzedaży online wobec 11,1 proc. w zeszłym roku. Dzięki temu w minionym półroczu Answear.com zrealizował dwie szerokozasięgowe kampanie medialne w TV i video online.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

W minionym półroczu znacznie zwiększyliśmy wydatki marketingowe, jednak, co warte podkreślenia, nie odbiło się to negatywnie na naszej rentowności. Wypracowaliśmy rentowność EBITDA w wysokości 6,5 proc. przychodów ze sprzedaży. To naturlanie efekt wzrostu skali działalności oraz rozwodnienia kosztów stałych – dodaje Krzysztof Bajołek.

Answear.com konsekwentnie realizuje cele emisyjne IPO, jakimi było m.in. budowa pozycji lidera e-fashion w regionie CEE. W sierpniu Spółka weszła na rynek grecki. Z kolei w planach na ten rok jest jeszcze wejście na kolejny zagraniczny rynek – Chorwację.

O Answear.com

Answear.com to internetowa platforma sprzedażowa z markową odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami. Sklep oferuje ponad  116 tys. produktów z ponad 400 światowych marek.

Dominującą część oferty stanowią marki premium (Tommy Hilfiger, Guess Jeans, CK, Diesel, G-Star, Karl Lagerfeld, DKNY) oraz marki denimowo-streetwearowe (Pepe Jeans, Levi’s, Lee, Wrangler, Dr.Martens, Quicksilver, Roxy). Całość oferty dopełniają marki sportowo-outdoorowe (Adidas, Nike, Puma, New Balance, The North Face, Columbia, Jack Wolfskin, Helly Hansen), popularne marki z segmentu ekonomicznego (Mango, Gap, Vero Moda, Jack&Jones), oraz marka własna Answear LAB.

Opublikowała Urszula Szewczyk.

Tags: Answear.com
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Nowy właściciel i zarządca Galerii Malta w Poznaniu

Nowy właściciel i zarządca Galerii Malta w Poznaniu

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version