Decyzja o otwarciu sklepu w Iławie potwierdza potencjał zakupowy miejsca oraz nasze dążenie do ciągłego rozwoju i sięgania z ofertą do coraz szerszego grona odbiorców. Oferujemy sprzęt sportowy, odzież sportową dla ludzi ceniących komfort, swobodę i wysoką jakość i chcemy kontynuować dynamiczny rozwój sieci sklepów – mówi Tomasz Barchański z firmy Martes Sport.
Atutem projektu jest doskonała lokalizacja – u zbiegu Alei Jana Pawła II (droga wojewódzka nr 536) i ulicy Ziemowita, przy stacji benzynowej Orlen oraz w otoczeniu zabudowy mieszkaniowej. Już teraz w bliskiej odległości Era Parku Handlowego mieszka kilkanaście tysięcy osób, a w najbliższym czasie w sąsiedztwie projektu powstanie kolejnych kilka tysięcy mieszkań. Obiekt na tle miasta i regionu będzie wyróżniać oferta marek do tej pory nieobecnych w mieście oraz sklepy najemców sieciowych w najnowszych standardach.
Na powierzchni ponad 7.000 m.kw. obiekt zaoferuje szeroką i kompleksową ofertę zakupową; działać będzie operator spożywczy oraz kilkanaście sklepów popularnych marek m.in. z branży modowej, sportowej, drogeryjnej, obuwniczej, czy rtv/agd.
90 % powierzchni została już rozdysponowana dla znanych sieci handlowych. Otwarcie obiektu planowane jest w 2022 roku. Za koncepcję handlową oraz wynajem odpowiada firma Mallson Polska.
Obiekt w Iławie będzie czwartym centrum handlowym realizowanym przez doświadczonego inwestora sieci Era Park Handlowy, którego obiekty prężnie działają w Radomsku oraz Wieluniu (oba zostały rozbudowane). Aktualnie w trakcie realizacji jest także budowa Era Park Rembertów w Warszawie, którego otwarcie zaplanowano na 19 listopada br.
O Mallson Polska
Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych, jak również obsługę ich sprzedaży. Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami. Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni około 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 60 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.