Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

SFD zasili ofertę Galerii Jurajskiej

Popularna sieć sklepów pojawi się w listopadzie w tenant-mixie największego centrum handlowym w Częstochowie.

przez Urszula Szewczyk
4 października 2021
w Najemcy
1

Galeria Jurajska wzmacnia ofertę w segmencie zdrowia i urody. Dział leasingu centrum handlowego podpisał właśnie umowę najmu z siecią sklepów SFD. Nowa marka w tenant-mixie zajmie ulokowany na poziomie +1 lokal mający 58 m kw.

Stajemy się coraz bardziej aktywni fizycznie. Chętnie korzystamy z siłowni i fitness clubów, a także uprawiamy inne sporty. Jak wyliczała firma Deloitte, aż 72% Polaków trenuje przynajmniej jedną dyscyplinę. Zmieniają się także nawyki żywieniowe. Z roku na roku mamy coraz więcej wegan i osób świadomie sięgających po diety medyczne. Rosnąca popularność wszelkich aktywności, a także zmieniające się nawyki żywieniowe, generują nowe potrzeby zakupowe – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej. – Już dziś aż sześciu na dziesięciu uprawiających sporty zaopatruje się w rzeczy niezbędne do treningu w sklepach stacjonarnych.* Mając to na uwadze, stale wzmacniamy ofertę w tych segmentach Galerii Jurajskiej, które są szczególnie atrakcyjne np. dla osób ćwiczących i trenujących. Niedawno ogłosiliśmy dwóch nowych najemców z segmentu sportowo-lifestylowego – Foot Locker i New Balance. Teraz pora na wzmocnienie segmentu zdrowia i urody o markę, która popularna jest wśród osób uprawiających sport, a także będących na diecie – dodaje.

W ofercie sklepu SFD klienci będą mogli znaleźć suplementy diety i odżywki dla sportowców stosowane np. przed, w trakcie i po treningu, żywność dietetyczną (m.in. bez cukru, dla wegan, superfood i słodycze dietetyczne), a także witaminy i preparaty prozdrowotne wspierające kondycję.  Na miejscu będzie można także uzyskać fachową poradę co do ich doboru w zależności od potrzeb. SFD to pierwszy sklep tego typu, skierowany stricte do sportowców i osób aktywnych fizycznie w segmencie zdrowia i urody Galerii Jurajskiej, a zarazem 14 lokal w tej kategorii.

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

Realizując strategię leasingową uważnie śledzimy nowe potrzeby klientów, jakie pojawiają się na lokalnym i regionalnym rynku, i odpowiadamy na nie, zapełniając luki w naszym tenant-mixie. Sięgamy przy tym do współpracy z najlepszymi markami, które są rozpoznawalne na rynku i które wpisują się w lifestylowy charakter Galerii Jurajskiej. SFD jest jednym z takich brandów – mówi Anna Borecka-Suda.

SFD to już kolejna nowość w ofercie Galerii Jurajskiej. Niedawno w centrum handlowym otwarto salon sieci Volcano. Planowane są także otwarcia New Balance, Foot Locker i HalfPrice. Ta ostatnia marka stworzy tu największy sklep swojej sieci w woj. śląskim, mający powierzchnię 2135 m kw.

O Galerii Jurajskiej

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, TK Maxx,  Mango, New Yorker, Douglas, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, Smyk, Apart i wiele innych. W obiekcie działa także strefa rozrywki Bajkowy Labirynt. Operatorem spożywczym jest natomiast Biedronka. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym spektakularną strefę dydaktyczno-wypoczynkową z licznymi akwariami słono- i słodkowodnymi. Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Tags: SFD
ShareTweet

Podobne artykuły

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”
Najemcy

MediaMarkt ponownie rusza z akcją „Witamy Psiaki!”

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra
Centra handlowe

Kodano Optyk i Wólczanka stawiają na Focus Mall Zielona Góra

Widok na Centrum handlowe Nowe Czyżyny, Kraków
Centra handlowe

Newbridge rozwija ofertę zdrowia i urody

Awans w Newmark Polska
Najemcy

Awans w Newmark Polska

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?
Najemcy

KOMENTARZ Walter-Herz: Jaka jest sytuacja nieruchomości komercyjnych 2 lata po wybuchu pandemii?

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long
Najemcy

W Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec otwarto restaurację Ha-Long

Następny artykuł
Drogeria Hebe jest wśród najemców Galerii Renova

Hebe wprowadza odroczone płatności

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version