Grupa Żabka wchodzi na rynek ekspresowych zakupów online i prezentuje nową aplikację Jush. W ramach powołanego w ostatnim czasie start-upu Lite e-Commerce 21 października wystartował pilotaż usługi dostawy produktów do domu. Na razie błyskawiczne zakupy dzięki aplikacji będą mogli zrobić mieszkańcy wybranych dzielnic Warszawy.
Żabka przypomina w komunikacie prasowym, że startup Lite e-Commerce odpowiada za wdrożenie i rozwój rozwiązań e-commerce.
Aplikacja Jush zadebiutuje pilotażowo w Warszawie na systemie iOS. Początkowo klienci będą mogli zamawiać zakupy w części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa. Usługa ma być stale rozwijana w celu dotarcia do kolejnych dzielnic stolicy i w przyszłości rozpoczęcia działalności w innych miastach naszego kraju.
Docelowo cały proces zakupowy, od złożenia zamówienia do przybycia kuriera, ma trwać do 15 minut. Konsumenci mogą wybierać spośród 1300 produktów, znanych m.in. z sieci sklepów Żabka.
Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych lat rynek e-commerce będzie rósł dwucyfrowo. Decydują o tym klienci, którzy oczekują szybkich, ultranowoczesnych i wygodnych rozwiązań online, dopasowanych do ich codziennych potrzeb. Z myślą o tych oczekiwaniach skutecznie poszerzamy portfolio Grupy Żabka o kolejne, unikatowe biznesy jak np. Maczfit, Dietly.pl i obecnie start-up Lite e-Commerce – podkreśla Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, CEO Grupy Żabka.
W komunikacie podkreślono, że uruchomienie aplikacji Jush w ramach start-upu Lite e-Commerce to kolejny krok w stronę budowania potencjału rynkowego Grupy Żabka.
Przypomnijmy, że Lite e-Commerce został powołany w ostatnim czasie w ramach Żabka Future wraz z zespołem zewnętrznych menedżerów. Żabka Future odpowiada za wyszukiwanie i tworzenie oraz rozwój biznesów, które umożliwią Grupie Żabka budowanie ekosystemu rozwiązań o charakterze modern convenience. Jednym z nich jest właśnie aplikacja Jush.
Dziś rusza pilotaż Żabka Jush
Jeszcze kilka lat temu nikt nie spodziewał się, że zamówienie i dostawa produktu będą możliwe w ciągu jednego dnia. Obecnie, dzięki q-commerce, klienci mogą mieć zakupy w swoim domu nawet w kwadrans. W ramach start-upu Lite e-Commerce skupiamy się na rozwoju nowej usługi Żabka Jush, aby zagwarantować jak najwyższe standardy obsługi i maksymalną wygodę użytkowania. Zależy nam na dotarciu do klienta w szybkim czasie, aby otrzymał swoje zakupy właściwie „na już” – mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Future.
Pilotaż usługi Żabka Jush rusza 21 października br, czyli już dziś. Początkowo aplikacja Jush będzie dostępna dla użytkowników systemu iOS w App Store. W przyszłym miesiącu ma zadebiutować na urządzeniach z Androidem.
Przypomnijmy, że możliwość dokonania ekspresowych zakupów wprowadziła w ostatnim czasie Biedronka. Umożliwi to usługa BIEK.
Więcej: Biedronka od jutra dostarczy zakupy w kwadrans. Umożliwi to BIEK