Do grona najemców Manufaktury dołączył Kodano Optyk. Salon w łódzkim kompleksie jest pierwszym urządzonym według najnowszego konceptu marki.
Łódzka Manufaktura przyciąga coraz to nowe marki. Kompleks, który w pandemii okazał się być bezpieczną przystanią dla najemców, teraz rozwija żagle, powiększając swój tenant mix. Jak zapewniają przedstawiciele centrum, wyjątkowe podejście zarządcy obiektu i atrakcyjność lokalizacji to elementy, które doceniają zarówno obecni, jak i potencjalni najemcy.
Obecność w Manufakturze jest obowiązkowa – to wyjątkowy obiekt w skali całego regionu i nie tylko. Doceniamy to, że oprócz handlu, ma silnie rozwiniętą część rozrywkową i kulturalną, dzięki czemu przyciąga także turystów – wyjaśnia Karol Kożusznik, kierownik ds. rozwoju Kodano Optyk.
Przestrzeń zaprojektowano według najnowszego konceptu brandu. Hasłem przewodnim jest nowoczesność i komfort klienta. Te cechy przyświecały także niedawno zakończonej modernizacji Manufaktury. Odświeżona przestrzeń jest nie tylko przyjazna i otwarta dla gości, ale zwraca także uwagę nowoczesnymi i efektownymi rozwiązaniami.
Kodano to ponad 100 mkw. powierzchni oraz minimalistyczny wystrój, który zapewnia najlepszą ekspozycję produktów. Optyk oferuje zarówno popularne marki, jak i te premium, np. Dolce&Gabbana, Versace czy Armani.
Nowy salon optyczny znajduje się na parterze galerii handlowej Manufaktury, przy tzw. małej rotundzie.
Zobacz także: Łódzka Manufaktura w całkiem nowej odsłonie – firma budowlana Infine kończy wielką modernizację centrum