Na 265 m kw. klienci znajdą wysokiej jakości, przyjazne środowisku propozycje modowe Marc O’Polo. Nowy salon Marc O’Polo to uzupełnienie casualowej oferty premium w Designer Outlet Gdańsk, a zarazem kolejne ciekawe otwarcie w ostatnim czasie.
Szeroki wybór odzieży, dodatków i akcesoriów marki o skandynawskim rodowodzie i w doskonałej jakości z pewnością zadowoli klientów odwiedzających centrum. Zwłaszcza, że cały asortyment Marc O’Polo dostępny jest w cenach obniżonych o 30-70 proc. w stosunku do cen regularnych – mówi Katarzyna Czapran Marketing Manager Designer Outlet Gdańsk i dodaje – klienci stale poszukują nowych bodźców zakupowych, nowych propozycji w tym również znanych i lubianych marek z wyższej półki cenowej. Uzupełniając ofertę centrum, staramy się wychodzić naprzeciw tym oczekiwaniom i urozmaicać portfolio o pożądane salony.
Przeczytaj także: Desigual – Designer Outlet Gdańsk
Od założenia Marc O’Polo w latach 60., kiedy w modzie królowały sztuczne tkaniny non-iron, marka stawiała na komfort i naturalność. Dzisiaj ponad 60 procent artykułów produkowanych przez Marc O’Polo wytwarzanych jest według zasad zrównoważonego rozwoju.
Przeczytaj także: Największy salon Adidas w Designer Outlet Warszawa
Mottem założycieli jest hasło: „Podążaj za naturą”. Klienci nowego salonu w Designer Outlet Gdańsk znajdą w nim propozycje wysokiej jakości naturalnych materiałów, najmodniejszą, stonowaną kolorystykę ostatnich sezonów i dbałość o szczegóły każdej kolekcji.
O Designer Outlet Gdańsk
Designer Outlet Gdańsk to funkcjonujące od 2005 roku (od lipca 2017 pod obecną nazwą), jedyne na Pomorzu centrum typu outlet. Oferuje ponad 100 marek, takich jak między innymi Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Nike, czy Benetton. Wszystkie dostępne są w cenach 30-70 proc. niższych niż w regularnych centrach handlowych.
Designer Outlet Gdańsk chętnie odwiedzają mieszkańcy Pomorza nie tylko ze względu na codzienne przeceny. Przyjemność pobytu w centrum zapewniają również część restauracyjna, plac zabaw i bezpłatny parking na ponad 1000 aut. Architektura galerii stylizowana na tradycyjną skandynawską wioskę rybacką, z własną 24 metrową latarnią morską.