To kolejny krok w intensywnym rozwoju należącego do Grupy CCC konceptu off-price. Od debiutu w maju sieć otworzyła ponad 40 sklepów w 5 państwach CEE. Od teraz klienci znajdą najlepsze światowe marki w bardzo atrakcyjnych cenach także pod adresem halfprice.eu.
W zaledwie osiem miesięcy otworzyliśmy ponad 40 sklepów, weszliśmy na cztery zagraniczne rynki, a teraz startujemy online. Motywacją do dalszego intensywnego rozwoju jest dla nas bardzo pozytywny odbiór sieci przez klientów. Dlatego nie zwalniamy tempa – mówi Adam Holewa, Prezes Zarządu HalfPrice.
Sklep internetowy działa w formule klubu zakupowego. Atrakcyjne oferty dostępne są wyłącznie dla jego zalogowanych użytkowników. Każdy może stać się członkiem klubu HalfPrice. Już teraz wszyscy członkowie klubu CCC mogą w łatwy sposób skorzystać z oferty e-commerce HalfPrice. Wystarczy, że korzystając z danych do swojego konta w CCC, zalogują się do witryny halfprice.eu.
Sklep online HalfPrice – tematyczne kampanie ofertowe
Każdego dnia w sklepie pojawiać się będą nowe tematyczne kampanie ofertowe. Każda z nich będzie zawierać od kilkudziesięciu do kilkuset markowych produktów w atrakcyjnych cenach. Ważność oferty będzie ograniczona w czasie. Zakupione produkty można zamówić z dostawą do domu, paczkomatu lub do wskazanego przez klienta sklepu HalfPrice. Asortyment online dostępny jest dla mieszkańców Polski.
Przeczytaj także: Największy HalfPrice w woj. śląskim
Oferta naszej sieci to znane marki w bardzo atrakcyjnych cenach. To klienci kochają najbardziej. Dobrą informacją dla fanów wyjątkowych okazji na pewno będzie zwiększenie, w perspektywie najbliższych lat, liczby brandów dostępnych w naszych sklepach z 800 do 3000. To sprawi, że asortyment we wszystkich kategoriach będzie jeszcze bardziej zróżnicowany. A już dziś klienci mogą cieszyć się niesamowitymi okazjami bez wychodzenia z domu – mówi Malwina Winter, Wiceprezes Zarządu HalfPrice ds. Zakupów.
O HalfPrice
HalfPrice to nowoczesny koncept sklepów w kategorii off-price. Oferuje on duży wybór produktów popularnych światowych brandów. Dostępne są one w takich kategoriach jak odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Strategia Grupy CCC zakłada otwarcie 250 punktów tej sieci w ciągu około 4 lat.