Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Eobuwie.pl już wkrótce zmieni się w Modivo

Decyzję o zmianie nazwy spółki podjęło Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy

przez Blanka Dżugaj
23 grudnia 2021
w E-commerce
2
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

Eobuwie.pl S.A. rozpoczyna prace nad zmianą nazwy spółki. Od lutego 2022 roku ma funkcjonować już pod nową nazwą, Modivo S.A. Decyzja ta wiąże się z planowanym debiutem giełdowym oraz dalszym rozwojem na rynkach zagranicznych. Domena polskiego sklepu internetowego eobuwie.pl, jak i pozostałych platform na rynkach zagranicznych pozostaną bez zmian.

Decyzję o zmianie nazwy spółki podjęło Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy podczas posiedzenia w dniu 22.12.2021 r.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Zgodnie z prezentowanymi wcześniej planami, Spółka w swojej perspektywie ma debiut giełdowy. To niezwykle ważne wydarzenie w kontekście rozwoju biznesu i ekspansji na arenie międzynarodowej. Realizację tych ambitnych celów wspierać będzie chwytliwa i łatwa do wypowiedzenia w każdym kraju nazwa. Zdecydowaliśmy się na MODIVO, ponieważ wspiera ona nasz przekaz. Spółka ma ogromny potencjał wzrostu w strategicznym dla nas obszarze fashiontech – mówi Damian Zapłata, prezes zarządu eobuwie.pl S.A.

Umacnianie pozycji w Europie

Modivo to nie nowa nazwa na rynku e-commerce. Pod tym szyldem marka eobuwie.pl S.A. sprzedaje odzież w 13 europejskich krajach.

Dziś oba nasze brandy eobuwie.pl i Modivo pełnią istotną rolę na modowym rynku e-commerce w Europie. Chcemy tę pozycję umacniać nie tylko dzięki atrakcyjnej ofercie, ale także poprzez szybką dostawę i obsługę klientów na najwyższym poziomie – dodaje Damian Zapłata.

Jak wyjaśnia spółka, bardziej uniwersalna nazwa, to również zmiana o charakterze praktycznym. Po zakończeniu procesu zmiany będzie wykorzystywana w relacjach z branżą i partnerami zagranicznymi. Natomiast klienci nadal będą robić zakupy na wybranych platformach eobuwie.pl i Modivo.

Przeczytaj także: Eobuwie.pl otworzyło centrum logistyczne w Rumunii

W związku z podjętą decyzją spółka rozpoczyna proces legislacyjny w Sądzie Rejonowym w Zielonej Górze. Nowa nazwa formalnie obowiązywać ma od lutego 2022 roku.

Tags: eobuwie.pl
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
InPost ma już 16 000 Paczkomatów w Polsce, 3 000 w Wielkiej Brytanii i pierwsze 300 we Francji

InPost ma już 16 000 Paczkomatów w Polsce, 3 000 w Wielkiej Brytanii i pierwsze 300 we Francji

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version