Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Aleksandra Chalimoniuk została dyrektorem komunikacji OTCF

Nowa dyrektor przez lata była związana z mediami

przez Radosław Święcki
3 stycznia 2022
w Sylwetki
0

Do zespołu OTCF dołączyła Aleksandra Chalimoniuk, która jako PR Director poprowadzi dział odpowiadający za budowanie wizerunku firmy i jej marek.

Aleksandra Chalimoniuk we wrześniu zeszłego roku przejęła odpowiedzialność za komunikację korporacyjną OTCF oraz posiadanych przez firmę marek m.in. 4F, 4F Fuel, a także za komunikację działań Fundacji 4F Pomaga oraz prowadzone projekty.

Podobne artykuły

No Content Available

Do podstawowych zadań nowej PR Director należeć będzie komunikacja zewnętrzna w Polsce oraz na kluczowych rynkach zagranicznych, gdzie firma kontynuuje dynamiczną ekspansję.

„Wspaniałe wyzwanie”

Współpraca z OTCF to dla mnie wspaniałe wyzwanie, zarówno zawodowo, jak i prywatnie. Wiem, co jest dla mnie ważne, czego szukam i z kim jest mi po drodze. W OTCF dołączyłam do zespołu pasjonatów kochających sport tak, jak ja, ambitnych i profesjonalnych. Projekty, które już realizujemy oraz te, które jeszcze są w planach są dla mnie bardzo ekscytujące – mówi o swojej nowej roli Aleksandra Chalimoniuk.

Aleksandra Chalimoniuk ma za sobą prawie 20 lat doświadczeń zawodowych. Ostatnie lata spędziła, realizując z sukcesami projekty komunikacyjne dla międzynarodowych firm z różnych sektorów. Przed dołączeniem do OTCF pełniła m.in. funkcję doradcy zarządu ds. komunikacji sklepów Komfort, dyrektora komunikacji i PR sklepów JYSK, a także dyrektora komunikacji i PR producenta mięsa i wędlin Sokołów S.A.

Wcześniej Chalimoniuk przez 10 lat pracowała jako dziennikarka TVN. W stacji tej tworzyła m.in. cykle tematyczne: „To cud, że żyje” i „Sportowcy na emeryturze” w Dzień Dobry TVN. Współtworzyła także program „Dzień po dniu w TVN 24”. Realizowała również reportaże do programów „Czarno na białym”, „Polska i Świat” i „Prosto z Polski”.

W okresie pandemii Aleksandra Chalimoniuk stworzyła cykl „Popraw koronę – nowa rzeczywistość w praktyce”, współpracując z Sekielski Brohters Studio.

Nagrody i wyróżnienia

Chalimoniuk jest laureatką licznych nagród i wyróżnień, m.in. Kryształowego Pióra – drugiej nagrody w konkursie „Depresja – przełamać tabu” za reportaż „Depresja u dzieci” i wyróżnienia dla TVN24 za podejmowanie tematyki zdrowotnej w stacji newsowej. Otrzymała także główną nagrodę „Out of the box” w konkursie „Siła Przyciągania” Pulsu Biznesu, nagrodę główną w kategorii Najlepsze wideo wizerunkowo-rekrutacyjne w konkursie EB Stars – obie za #JYSKvlog w 2019 r. Chalimoniuk ma na koncie także nagrody w konkursie EB Kreator – drugie miejsce dla najlepszej kampanii social media za #JYSKvlog oraz wyróżnienie za zakładkę „Kariera” na stronie Sokołów S.A w 2017 r. W 2016 r. znalazła się w czołowej 10 w finale konkursu „Sukces Pisany Szminką” w kategorii Sukces w Korporacji.

 

Zobacz też: Robert Lewandowski i 4F startują ze wspólnym projektem

Tags: OTCF
ShareTweet

Podobne artykuły

No Content Available
Następny artykuł
„Podpowiadamy naszym klientom, że mają możliwość bycia tzw. zdalnym Mikołajem” – mówi Łukasz Kierus, TaniaKsiążka.pl

"Polacy nadal będą chętnie kupować książki on-line" – mówi Łukasz Kierus, właściciel serwisu TaniaKsiazka.pl

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version