Do zespołu OTCF dołączyła Aleksandra Chalimoniuk, która jako PR Director poprowadzi dział odpowiadający za budowanie wizerunku firmy i jej marek.
Aleksandra Chalimoniuk we wrześniu zeszłego roku przejęła odpowiedzialność za komunikację korporacyjną OTCF oraz posiadanych przez firmę marek m.in. 4F, 4F Fuel, a także za komunikację działań Fundacji 4F Pomaga oraz prowadzone projekty.
Do podstawowych zadań nowej PR Director należeć będzie komunikacja zewnętrzna w Polsce oraz na kluczowych rynkach zagranicznych, gdzie firma kontynuuje dynamiczną ekspansję.
„Wspaniałe wyzwanie”
Współpraca z OTCF to dla mnie wspaniałe wyzwanie, zarówno zawodowo, jak i prywatnie. Wiem, co jest dla mnie ważne, czego szukam i z kim jest mi po drodze. W OTCF dołączyłam do zespołu pasjonatów kochających sport tak, jak ja, ambitnych i profesjonalnych. Projekty, które już realizujemy oraz te, które jeszcze są w planach są dla mnie bardzo ekscytujące – mówi o swojej nowej roli Aleksandra Chalimoniuk.
Aleksandra Chalimoniuk ma za sobą prawie 20 lat doświadczeń zawodowych. Ostatnie lata spędziła, realizując z sukcesami projekty komunikacyjne dla międzynarodowych firm z różnych sektorów. Przed dołączeniem do OTCF pełniła m.in. funkcję doradcy zarządu ds. komunikacji sklepów Komfort, dyrektora komunikacji i PR sklepów JYSK, a także dyrektora komunikacji i PR producenta mięsa i wędlin Sokołów S.A.
Wcześniej Chalimoniuk przez 10 lat pracowała jako dziennikarka TVN. W stacji tej tworzyła m.in. cykle tematyczne: „To cud, że żyje” i „Sportowcy na emeryturze” w Dzień Dobry TVN. Współtworzyła także program „Dzień po dniu w TVN 24”. Realizowała również reportaże do programów „Czarno na białym”, „Polska i Świat” i „Prosto z Polski”.
W okresie pandemii Aleksandra Chalimoniuk stworzyła cykl „Popraw koronę – nowa rzeczywistość w praktyce”, współpracując z Sekielski Brohters Studio.
Nagrody i wyróżnienia
Chalimoniuk jest laureatką licznych nagród i wyróżnień, m.in. Kryształowego Pióra – drugiej nagrody w konkursie „Depresja – przełamać tabu” za reportaż „Depresja u dzieci” i wyróżnienia dla TVN24 za podejmowanie tematyki zdrowotnej w stacji newsowej. Otrzymała także główną nagrodę „Out of the box” w konkursie „Siła Przyciągania” Pulsu Biznesu, nagrodę główną w kategorii Najlepsze wideo wizerunkowo-rekrutacyjne w konkursie EB Stars – obie za #JYSKvlog w 2019 r. Chalimoniuk ma na koncie także nagrody w konkursie EB Kreator – drugie miejsce dla najlepszej kampanii social media za #JYSKvlog oraz wyróżnienie za zakładkę „Kariera” na stronie Sokołów S.A w 2017 r. W 2016 r. znalazła się w czołowej 10 w finale konkursu „Sukces Pisany Szminką” w kategorii Sukces w Korporacji.
Zobacz też: Robert Lewandowski i 4F startują ze wspólnym projektem