Użytkownicy ocenili wygląd i funkcjonalność aplikacji w App Store na 4,8. Za projekt odpowiada firma technologiczno-doradcza Future Mind oraz dostawca rozwiązań e-commerce – Exorigo-Upos SA.
Aplikacja mobilna Super-Pharm odpowiedzią na oczekiwania klientów
Personalizacja kluczem do zwiększenia lojalności wobec marki
Aplikacja Super-Pharm jest odpowiedzią na aktualne trendy oraz potrzeby naszych klientów i klientek, którzy chcą robić zakupy zarówno w sklepach fizycznych, jak i internetowych. Ważna jest dla nich prosta obsługa, wygoda oraz funkcjonalność. Rezultaty po pierwszych tygodniach nie pozostawiają wątpliwości – udało się spełnić te oczekiwania – mówi Maciej Maćkowiak, Lead Product Manager w Super-Pharm.
Połączone siły dwóch dostawców technologii receptą na sukces aplikacji
Współpraca sieci drogerii i aptek Super-Pharm oraz Future Mind zaowocowała stworzeniem nowoczesnej i przyjaznej aplikacji mobilnej. W App Store zebrała ona oceny ze średnią 4,8. To obiecujący wynik, który potwierdza, że rozwiązanie jest atrakcyjne dla konsumentów. Mamy ambitne plany rozwoju dotyczące wdrożenia nowych funkcjonalności, m.in. w zakresie personalizacji oferty i lojalizacji użytkowników. Pozwolą one na dotarcie do większej liczby konsumentów, coraz chętniej korzystających z nowoczesnych rozwiązań podczas zakupów – mówi Emil Waszkowski, Head of Digital Consulting, Future Mind.
Projekt nowej aplikacji mobilnej, zrealizowany wspólnie z Future Mind, to kolejny etap w procesie naszej owocnej współpracy z Super-Pharm. Cieszymy się z udziału Zespołu E-commerce Exorigo-Upos w sukcesie związanym z uruchomieniem kolejnego, tym razem mobilnego, kanału sprzedaży. Pierwszy projekt zrealizowany z Super-Pharm, czyli nowa odsłona sklepu internetowego, okazał się trampoliną do dalszej ekspansji marki w świecie omnichannnel. Jesteśmy dumni, że naszymi kompetencjami technologicznymi możemy wspierać ten rozwój – dodaje Przemysław Łukaszewski, Head of E-commerce, Exorigo-Upos.