Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

WYWIAD: Paweł Podgrudny opowiada o planach rozwoju wirtualnego salonu z biżuterią Auroria

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce, Newsy, Wywiady
0
Auroria_Pawel_Podgrudny_retail_journal

Auroria_Pawel_Podgrudny_retail_journal

Jak pandemia wpłynęła na popyt na biżuterię?

Paweł Podgrudny, współwłaściciel firmy Auroria: Nasza firma specjalizuje się w sprzedaży obrączek ślubnych oraz pierścionków zaręczynowych z brylantami. Są to zatem produkty ściśle powiązane z bardzo ważną sferą emocjonalną klientów. Z jednej strony klienci podchodzą teraz racjonalniej do zakupów i w strachu o jutro skłaniają się ku wydatkom niezbędnym. Z drugiej jednak strony widać, że w dzisiejszych czasach relacje międzyludzkie są jeszcze ważniejsze niż kiedyś. Ludzie chcą zaznać odrobinę normalności. Stąd cały czas zainteresowanie pierścionkami zaręczynowymi jest na wysokim poziomie. Sprzedaż obrączek ślubnych w początkowej fazie pandemii spadła, ponieważ część klientów przekładała daty swoich ślubów na późniejsze terminy. Teraz natomiast sytuacja już wraca do normy. Wygląda na to, że klienci powoli akceptują nową normalność, w której się należy liczyć się z pewnymi ograniczeniami i które zapewne zostaną z nami jeszcze przez jakiś czas. Wiemy, że śluby w wielu przypadkach się odbywają, a na późniejszy okres przekładane są wesela.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Skąd wziął się pomysł na zrealizowanie wirtualnego salonu?

Pomysł na wirtualny salon powstał bezpośrednio w wyniku pandemii koronawirusa. Chcieliśmy zaproponować naszym klientom i pracownikom bezpieczne rozwiązanie, które jednocześnie jak najbardziej przypominałoby wizytę w sklepie stacjonarnym. Stąd pomysł na spotkania online z konsultantem, które zarezerwować można na konkretny dzień i godzinę. Dzięki specjalnym kamerom klienci mogą się przyjrzeć biżuterii z bliska. Sprzedawca może pokazać biżuterię pod różnym kątem, w różnym świetle i założyć ją na palec. 

Ilu pracowników obsługuje klientów w wirtualnym salonie?

W etapie pilotażowym za obsługę wirtualnego salonu odpowiada jeden pracownik, który jest przeszkolony z obsługi sprzętu oraz obsługi klienta. Jeśli w dłuższej perspektywie naszym klientom spodoba się zaproponowane przez nas rozwiązanie, to oczywiście będziemy dalej je rozwijać i co za tym idzie, delegować do pracy nad nim kolejne osoby. 

Jakie są nakłady finansowe na ten projekt?

Nakłady finansowe to kilkanaście tysięcy złotych. W naszej firmie mamy bardzo dużą wiedzę techniczną, szczególnie tą związaną z realizacją wideo. W związku z tym byliśmy w stanie wdrożyć pomysł bardzo szybko, z bardzo optymalnym budżetem, bez marnotrawienia środków na testowanie różnych rozwiązań.

Jak klienci reagują na taką formę sprzedaży?

Przyznajemy, że bardzo entuzjastycznie. Klienci chwalą to rozwiązanie. Są dni, kiedy nie mamy już wolnych terminów na spotkania z konsultantem. 

Jak zamierzają Państwo rozwijać ten projekt w przyszłości?

Widzimy, że oprócz bezpieczeństwa, rozwiązanie jest cenione ze względu na ogromną wygodę. Wierzymy, że zostanie z nami na długo po pandemii. Przewidujemy, że w najbliższej przyszłości będziemy musieli zwiększyć liczbę konsultantów dostępnych online. Na pewno jest to ogromne wsparcie naszego biznesu i widzimy, że czynnik ludzki – możliwość rozmowy, poradzenia się – odgrywa ogromną rolę w tak poważnym zakupie, jak pierścionek zaręczynowy czy obrączki.

Rozmawiała Urszula Szewczyk.

Tags: Auroriaretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Jacek_Wesołowski_Trei_Real_Estate_retail_journal

WYWIAD: Uważa się, że parki handlowe szybciej wrócą do obrotów sprzed pandemii, co się już potwierdza - mówi Jacek Wesołowski Trei Real Estate Poland

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version