Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

W Pabianicach wprowadzono nowy koncept supermarketu Intermarché – power

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w E-commerce, Franczyza, Newsy
0
intermarche_retail_journal

intermarche_retail_journal

Zmieniony układ sklepu, poszerzona gama produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych, dłuższe taśmy kasowe oraz odświeżona szata graficzna wnętrza i elewacji – te i inne udogodnienia zostały wprowadzone w supermarkecie Intermarché w Pabianicach. Sklep w nowej odsłonie jest dostępny dla klientów od 12 marca br.

W pabianickim supermarkecie Intermarché został zaprezentowany nowy, zoptymalizowany układ sklepu. Koncept „Power” zakłada odpowiadanie na oczekiwania kupujących w możliwie jak najwyższym stopniu. Z badań porównawczych, które agencja Indago przeprowadziła w grudniu 2019 r. i czerwcu br., wynika, że 97 proc. klientów pozytywnie ocenia zmiany wprowadzone w pabianickim supermarkecie. Największy wzrost zadowolenia został odnotowany w 4 aspektach: wygląd i aranżacja sklepu; nowoczesność; świeżość oraz jakość produktów. Ze spontanicznych wskazań klientów wynika także, że docenili zwłaszcza mniejsze kolejki do kas oraz w dziale tradycja.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Remodeling powierzchni sklepu

W pobliżu wejścia do pabianickiego supermarketu jest obecnie zlokalizowana strefa świeżego ryneczku. W niej dostępne są m.in.: pieczywo, wyroby cukiernicze, warzywa i owoce, sery, wędliny, mięsa, ryby oraz wyroby garmażeryjne. W odpowiedzi na oczekiwania klientów część z tych produktów, tj. wędliny, mięsa czy sery można zakupić zarówno w sprzedaży tradycyjnej, jak również w formie gotowych, świeżo zapakowanych porcji, co w efekcie rozładowuje ewentualne kolejki. Nowe elementy wyposażenia i ekspozycji towaru zostały zaproponowane w strefie owoców i warzyw, w tym automatyczna wyciskarka świeżego soku pomarańczowego. Z kolei na dziale pieczywo na klientów czeka samoobsługowa krajalnica.W ramach remodelingu powierzchni sprzedaży, przeniesiono urządzenia chłodnicze z produktami mrożonymi bliżej kas. Dzięki temu klienci mogą włożyć je do koszyka bezpośrednio przed podejściem do kasy. Również kasy zostały wymienione na nowe, mają obecnie dłuższe taśmy oraz specjalne miejsce przeznaczone na torby foliowe i reklamówki dla klientów.

Sklep Intermarché w Pabianicach za sprawą nowego konceptu zyskał zupełnie nowy wizerunek. Świeżość to idea przewodnia wprowadzonych zmian i rozumiemy ją szerzej niż tylko jakość produktów. Chcemy dostarczyć klientom pozytywne doświadczenia zakupowe – mówi Benjamin Ferte, członek Dyrekcji Handlowej Intermarché i dodaje – Dzięki przeprowadzonym badaniom wiemy, że klienci odwiedzają sklepy spożywcze kilka razy w tygodniu, a produkty świeże stanowią dominującą pozycję na ich liście zakupowej. Właśnie dlatego, wszystkie kategorie świeże w pabianickim Intermarché są obecnie dostępne od razu po wejściu do sklepu. Jest to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą sprawnie i wygodnie robić zakupy.

Szersza oferta produktowa

W sklepie zostały zaplanowane miejsca na kulinarne inspiracje dla klientów, ofertę promocyjną oraz sezonową. Nowa odsłona supermarketu to także szersza gama produktów ekologicznych, bio oraz artykułów przeznaczonych dla osób aktywnych, dbających o zdrowe odżywianie. Nowe produkty znalazły się również w działach kuchnie świata, nabiał czy napoje. Rozszerzono także ofertę wyrobów z własnej wędzarni i dań gotowych. Sklep oferuje teraz dodatkowo kwiaty cięte i doniczkowe.

Intermarche Drive – nowa usługa oferowana klientom

Od 5 czerwca sklep dodatkowo oferuje usługę z zakresu e-commerce – Intermarché Drive. Zapewnia ona możliwość zamawiania produktów przez internet i ich odbiór w specjalnie wyznaczonej strefie, znajdującej się przed supermarketem. Przy składaniu zamówienia klient wybiera dogodną dla siebie godzinę odbioru zakupów.

Zmiany wizualne pabianickiego Intermarché

Zmieniona została także komunikacja wizualna, zaprojektowana w nowoczesnej formie i zgodnie z aktualnymi trendami aranżacyjnymi. Zmianie uległo zarówno wnętrze supermarketu, jak i jego elewacja.

Tags: Intermarcheretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
stop_shop_siedlce_retail_journal

STOP SHOP Siedlce: KFC, Komfort i Cafe Qubek dopełniają listę otwartych sklepów w pełni skomercjalizowanego, nowego parku handlowego

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version