Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

E-zakupy w Biedronce dostępne w kolejnych miastach

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, E-commerce, Food, Franczyza, Newsy
0
Biedronka, Retail Journal, portal o branży Retail

Biedronka, Retail Journal, portal o branży Retail

Bielsko-Biała, Tychy, Częstochowa, Włocławek i Grudziądz –  to kolejne miasta, w których można już dokonywać zakupów online w Biedronce przy użyciu aplikacji Glovo. W Bytomiu klienci sieci skorzystają z tej możliwości od 16 listopada. W tym szczególnie trudnym czasie Biedronka chce być jak najbliżej swoich klientów, oferując im wygodne i bezpieczne zakupy na odległość.

W dobie pandemii Biedronka razem z Glovo dają realną możliwość unikania wizyt w sklepie. Komfortowe e-zakupy w sklepie internetowym Biedronki są już możliwe w 26, a od najbliższego poniedziałku będą możliwe w 27 największych polskich miastach. Sieć rozwija współpracę z Glovo, aby szczególnie teraz klienci mogli zachowywać jak najczęściej niezbędny dystans społeczny.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Klienci korzystający z aplikacji Glovo mogą liczyć nie tylko na bezpieczne, bezdotykowe dostawy świeżych produktów z Biedronki pod własne drzwi poniżej godziny od złożenia zamówienia, ale także na ceny, promocje i wysoką jakość asortymentu identyczne jak w sklepach stacjonarnych.

Za kompletację zamówień odpowiadają pracownicy Biedronki, ponieważ mają doświadczenie w doborze odpowiednich produktów dla klientów. Klienci mogą wybierać spośród 2,3 tys. artykułów dostępnych w sklepach stacjonarnych sieci – mówi Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny sieci Biedronka.

Mapa dostępności usługi
Mapa dostępności usługi

Zakupów można dokonywać przez 7 dni w tygodniu: również w niedziele niehandlowe i w godzinach dla seniorów (poniedziałek – piątek godz. 10-12). Nie ma limitów wagowych dostawy, a każde zamówienie powyżej 199 zł dostarczane jest za darmo. Zamówienia można składać w godzinach 10-22.30; w wybranych miastach od 8:00. Najpopularniejszymi produktami kupowanymi przy użyciu aplikacji Glovo są: świeży filet z piersi kurczaka, świeży łosoś, pomidory malinowe oraz banany. Biedronka oferuje także cieszące się popularnością produkty mrożone, zapewniając ciągłość chłodzenia od chwili skompletowania zamówienia do momentu realizacji dostawy. Najwięcej zamówień jest składanych w godzinach 10-14.

Zakupy w Biedronce poprzez aplikację Glovo już wcześniej były dostępne w: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Olsztynie, Bydgoszczy, Toruniu, Płocku, Lublinie, Białymstoku, Gliwicach, Chorzowie, Sosnowcu, Zielonej Górze i w Rzeszowie.

Tags: Biedronkaretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Następny artykuł
Action_Toruń_retail_journal

Action debiutuje w województwie kujawsko-pomorskim, otwierając sklep w Toruniu

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version